Prvi hrvatski brend premium kozmetike – Skinfinity proslavio je prvi rođendan boutiquea u Tkalčićevoj 80. Među brojnim gostima prijateljima brenda, ovu hrvatsku priču između ostalih podržali su i modna dizajnerica Borna Kotromanić, plesne umjetnice Andrea Solomun i Ema Janković, kao i internetske beauty ikone Rita Rumora, Nika Matić i Donna Lugonja Petković.




Okupljene goste na početku je pozdravio Hrvoje Vukov, autor bloga Hlifestyle.eu s kojim brend odnedavno surađuje, a koji je naglasio važnost postojanja Skinfinity brenda na hrvatskoj sceni, ne samo u kontekstu kozmetike nego i vlastite proizvodnje. Inovativnost i vrhunske sirovine ono su po čemu se Skinfinity ističe, a kad se tome nadoda i dizajn proizvoda, cijela priča zaokružena je na svjetskoj razini.
Predstavljena je i nova suradnja s brendom Lykke, nakitom s dozom srećom. Personalizirani medaljoni s mirisnim spužvicama tako se sjajno uklapaju u premium priču kao odabir muškaraca i žena koji vole biti jedinstveni.
Direktorica Mirela Ilenić potom je održala kratku interaktivnu radionicu „Kako napraviti zlatno ulje?“ pa su se gosti i sami okušali u izradi. Igra sa zlatnim česticama praha izazvala je najveću pozornost i postala viralni hit.

Kako bi cijela slavljenička priča bila zaokružena, uz tortu i slane zalogaje uživalo se i u okusu Rose Premium vina, vinarije Kutjevo.
Domaća priča za svjetsko tržište
Postavivši nove standarde, Skinfinity je prodrmao beauty scenu jedinstvenim sirovinama koje upotrebljavaju u svojoj proizvodnji i pokazao da se u Hrvatskoj može uspjeti malim i sigurnim koracima i velikim znanjem. Osim vlastite proizvodnje tako su se posljednjih mjeseci istaknuli i u organizaciji Skinfinity akademije kao jedinstvenog koncepta tri stupnja radionica. Upravo zadnje održana u subotu, tzv. rođendanska, premašila je brojku s više od 50 prijavljenih sudionika.

Proslava 1. rođendana članovima tima dala je dodatno ohrabrenje u stvaranju domaće priče za svjetsko tržište, a gostima kao krajnjim korisnicima kozmetike pokazala da hrvatska ima ljude koji znaju i mogu stvoriti premium proizvode koji su promišljeni do najsitnijeg detalja.