Sinoćnja dodjela nagrada Estetica Premium Product 2023 i ovoga je puta sve prisutne ostavila bez daha. Najljepša terasa u gradu – terasa Oleandar hotela Esplanade bila je savršena pozornica za najluksuzniju dodjelu nagrada na beauty tržištu, koju dermatolozi od milja nazivaju “kozmetološkim Oscarima”.
Poznati hrvatski dermatolozi, stomatolozi, nutricionisti, estetski liječnici i kiruzi proteklih su šest mjeseci imali izazovan, ali i prekrasan zadatak – testirati nominirane proizvode najboljih brendova na tržištu te među njima odabrati one najbolje.
Pobjednici su odabrani u čak 33 kategorije podijeljene između lica, tijela, zubi, kose, muške njege te dodataka prehrani.
OVDJE pogledajte koji su proizvodi proglašeni najboljima
Uzvanici su, pak, osim u otkrivanju pobjedničkih proizvoda, uživali i u emotivnom i dojmljivom nastupu naše najtrofejnije pjevačice, istinske glazbene dive, Nine Badrić, koja je čitavu večer obojala jedinstvenom atmosferom.
A kako bi iskustvo ove glamurozne večeri bilo posve zaokruženo, pobrinuli su se i brojni sponzori i pokrovitelji događaja.
ROX Beauty je kao strastveni ljubitelj beauty tehnologije bio pokrovitelj kategorije LICE, a iz brenda poručuju da su u stalnoj potrazi za najkvalitetnijim i najučinkovitijim proizvodima najboljih beauty tvrtki koji dokazano unaprjeđuju ljepotu i održavaju njegovan izgled.
Njihov portfolio čine globalno popularni brendovi beauty uređaja: SMOOTHSKIN, NUFACE, TRIPOLLAR, PMD BEAUTY, HAIRMAX, STYLPRO.
Kao lider u distribuciji high-end beauty uređaja, svakodnevno prate globalne beauty novosti i trendove, osluškuju glas tržišta, istražuju proizvode, te na hrvatsko tržište donose tehnološki napredne beauty uređaje.
Dermatolozi su itekako svjesni važnosti suplementacije u njezi kože, a kako biste u svakom trenutku znali što u kojoj specifičnoj situaciji trebate dodati svojoj prehrani, pobrinuo se Nutrilife centar, pokrovitelj kategorije SUPLEMENTI. Nutrilife centar je nutricionističko-dijagnostički centar za zdravi životni stil i prehranu.
Osnovala ga je 2016. magistra nutricionizma Ivana Barišić kako bi pomogla ljudima u prevenciji različitih kroničnih nezaraznih bolesti modernog doba. Zagovara #wellbeing pristup temeljen na znanju i iskustvu tima nutricionista s velikim iskustvom. Vjerujući kako je prehrana dio identiteta svakog od nas, u Nutrilife centru njeguju boutique pristup, što znači da svakom klijentu pristupaju individualno i potpuno posvećeno. Pružaju kompletan “customer service” te vas na putu do cilja i promjena vode od početka do kraja.
Pokrovitelj kategorija KOSA, TIJELO, ZUBI I MUŠKA NJEGA bio je PHILIPS. Od 1891. Philips je sinonim za pouzdanu i inovativnu tehnologiju visoke kvalitete koja pridonosi poboljšanju naših života. Pokrovitelji kategorija ovogodišnjeg Estetica Premium Product natječaja bili su PHILIPS SENSEIQ sušilo za kosu, Philips Lumea, Philips Shavers serije 9000 te Philips Sonicare četkica.
A upravo se Philips pobrinuo i da jedan uzvanik s partija godine kući ode posebno sretan. Naime, svaki od uzvanika je po dolasku mogao sudjelovati u tomboli pod pokroviteljstvom Philipsa, a prije spektakularnog nastupa, glavnu je nagradu – omiljeni uređaj PHILIPS Lumea – izvukla Nina Badrić.
Tako je jednom sretnom dobitniku osigurala bezbrižno ljeto bez neželjenih dlačica.
Osim pokrovitelja projekta, za potpunu čaroliju ove večeri pobrinuli su se i pokrovitelji dodjele nagrada.
Kako bi ovaj Red Carpet event bio potpun, prestižni francuski brend luksuznog nakita Messika članove žirija okitio je predivnim nakitom dostojnim ove svečane prigode.
Draguljarska kuća Messika vidi žene kao najinspirativnije muze. Senzualnost, ženstvenost i želja su riječi koje služe kao mantra nakita Messika. Messika kreacijama dive se najutjecajnije žene svijeta, žene poštovane zbog svog talenta i osobnosti. Između 2017. i 2018., draguljarska kuća surađivala je s globalnim supermodelom Gigi Hadid, s kojom je dizajnirala dvije capsule kolekcije, a od 2019., glavnoj dizajnierici Valérie Messika pridružuje se i legendarna Kate Moss. Ovaj prestižni dijamantni nakit bezvremenskog i suvremenog dizajna od sada je dostupan u luksuznom zagrebačkom butiku Mamić 1970.
Službeni automobil sinoćnje svečane dodjele nagrada osigurao je DS Auto – francuska marka luksuznih i premium vozila. Dizajnirana sa svim francuskim znanjem i iskustvom, ona kombiniraju performanse, dizajn i tehnologiju na zadovoljstvo kupaca.
Za predivan ambijent pobrinuo se i Centar Zlata – središnje mjesto investicijskih plemenitih metala u Hrvatskoj s više od 50.000 zadovoljnih korisnika.
I kao šećer za kraj ostavili smo ekskluzivno gostovanje Maje Beus – ilustratoricu svjetskoga glasa koja iza sebe ima suradnju s globalno poznatim brendovima kao što su Louis Vuitton, Oscar de la Renta i Vogue. Uvrštena je na popis sto najboljih ilustratora na svijetu, a svojim je unikatnim ilustracijama u prepoznatljivom stilu sinoć ovjekovječila outfite uzvanika.
Uzvanici su uživali i u osvježenju omiljenih ljetnih koktela, a dobru atmosferu upotpunio je i predivan ambijent.
Kako bi spektakularna večer bila još spektakularnija, za uzvanike su pripremljeni poklon paketi u suradnji s partnerima i sponzorima projekta.
U poklon vrećicama našlo se i ljetno osvježenje – Jana prirodna mineralizirana negazirana voda, nastala prije 7000 godina u vrijeme potpune nezagađenosti prirode i skrivena na dubini od više od 800 metara – u kojoj se posebno ističe omjer kalcija i magnezija, što joj daje jedinstven i prepoznatljiv svilenkast okus.