Kad su u pitanju kozmetički proizvodi, vizualni aspekt često je jednako važan kao i onaj funkcionalni. Iz tog se razloga brandovi sve više trude i pakiranjem proizvoda privući pažnju i postići dojam luksuza i profinjenosti koji odgovara formulama njihovih proizvoda.
Estetika je u darivanju iznimno važna
Da je estetika posebno važna kad su u pitanju darovi, nije potrebno niti napominjati. Poznati dermokozmetički brand Kiehl’s te je činjenice više nego svjestan pa svojim vjernim kupcima svake godine u blagdansko vrijeme pripremi pravu poslasticu, angažirajući poznate umjetnike za kreiranje posebnih blagdanskih kolekcija najpopularnijih proizvoda branda.
U skladu s modnim trendovima koji vladaju na modnim pistama, ove godine Kiehl’s blagdansku sezonu otvara s posebnim izdanjem pomno odabranih proizvoda, čija su pakiranja osmišljena u suradnji s grafičkim dizajnerom Andrewom Banneckerom, američkim umjetnikom poznatim po korištenju živopisnih boja, posebnih efekata i tekstura.
Sve samo ne dosadna i uobičajena, djela ovog umjetnika prožeta su snažnim emocijama te baš nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Najprodavaniji proizvodi dobili su božićno ruho
Zajedničkim radom na ovoj živopisnoj božićnoj kolekciji, Kiehl’s i Andrew Bannecker iskazali su obostranu ljubav prema umjetnosti, dizajniravši jedinstvenu, očaravajuću ambalažu za posebno izdanje popularnih proizvoda ovog renomiranog branda za kojim su poludjele dame svih dobi.
Kiehl’s se pri odabiru proizvoda koji će se naći u specijalnom blagdanskom izdanju vodio jednostavnom idejom – u ova su šarena i vesela pakiranja odlučili staviti svoje najprodavanije proizvode koji će se pobrinuti za zdravlje i ljepotu kože od glave do pete.
U blagdanskoj se kolekciji tako nalaze iznimno popularni proizvodi za njegu tijela Crème de Corps i Crème de Corps Whipped, kao i sapuni od grejpa, lavande i korijandera.
Kad su proizvodi za lice u pitanju, u blagdanskom se ruhu našla Kiehl’s Ultra Facial Cream, koja je već godinama jedna od najuspješnijih formula ovog branda, baš poput tonera Calendula Toner, bez kojeg mnoge dame više ne mogu zamisliti beauty rutinu.
Spremni za darivanje, u prigodnim blagdanskim pakiranjima nalaze se i slavni noćni koncentrat Midnight Recovery Concentrate, baš kao i balzam za usne Butterstick Lip Treatment.
Beauty adventski kalendari postali su nezaobilazni
Adventski beauty kalendari posljednjih su godina dosegli veliku popularnost, a najveći kozmetički brandovi na svijetu natječu se u inovativnom dizajnu, odabiru proizvoda i postizanju što luksuznijeg i primamljivijeg dojma.
Na krilima tog trenda, i Kiehl’s je odlučio svojim vjernim ljubiteljicama predstaviti novi adventski kalendar. Osim što je riječ o najljepšem poklonu za beauty ovisnice, radi se i o prilici za isprobavanje mnogo većeg broja proizvoda nego što biste se inače odlučili kupiti. Osim tri full size proizvoda, u kalendaru se nalazi i mnoštvo proizvoda putnih veličina i uzoraka.
Kiehl’sovo partnerstvo s Andrewom Banneckerom ljubiteljima proizvoda za njegu kože pruža idealno rješenje za zabavne i korisne darove, koji već i na prvi pogled odišu blagdanskim duhom.