Od prvih nepravilnosti tena u pubertetu do promjena koje nosi zrela dob, želja je ista. Njegovana i zdrava koža. Jer upravo iz zdravlja kože proizlazi njezina ljepota. DA zdravlju kože govori se načinom življenja, a ponajprije znanjem iz kojega proizlaze svakodnevni koraci njege. Na tom putu, DermaCare je mjesto edukacije, ali i “realizacije” zdrave kože.
Osvijestiti važnost pravilne i redovite njege
Cilj kampanje DA zdravlju kože, koju pokreće ovaj centar, jest osvijestiti važnost pravilne i redovite njege, koja je temelj zdrave, blistave i mladolike kože. Stanje kože mijenja se tijekom života, iz dana u dan, zato je i pristup njezi nužno personalizirati, što u DermaCareu čine od samog osnutka. Pomno odabranim skincare brendovima koji njeguju zdravlje kože iznutra i izvana DermaCare centar je prepoznatljivo odredište svih koji traže vrhunsku uslugu i vidljive rezultate.
“Uspjeh temeljimo na jedinstvenom konceptu prodajnog i tretmanskog prostora, a prije svega na stručnosti naših terapeuta koji prepoznaju specifična stanja kože i stvaraju poseban program njege za svakoga”, kazala je direktorica DermaCarea Jelena Batić.
DermaCare ambasadori
Na svojoj koži iskusili su to i DermaCare ambasadori – Jelena Veljača, Marijana Mikulić, Robert Sever, Vedrana Ilić, Lidija Lešić, Anita Dujić, Damir Kedžo i Martina Matušin, koji su odlučili reći: DA zdravlju kože.
“DA nije samo potvrdna riječ i odgovor na pitanje želimo li zdravu kožu. DA je i poruka! DermaCare je više od mjesta koje nudi kozmetičke proizvode i tretmane, to je tim stručnjaka koji savjetuje, educira, inspirira”, ističe voditeljica marketinga Ana Pia Matijaš i dodaje kako svoje klijente potiču na promjene u svakodnevnim navikama, od beauty rutine do važnosti suplementacije, uz koju su rezultati njege vidljivi i dugotrajni.
SrijeDA je dan kad se na službenom instagram profilu DermaCare_hrvatska razgovara o koži s terapeutima, odgovara na sve nedoumice, razbijaju mitovi i stvaraju trendovi.