Volimo rečenice koje su poput filma – pročitamo ih i pred očima nam se stvore slike. Jedna od njih je: “Ima nešto posebno kod žena koje vladaju u muškom svijetu. Potrebna je određena gracioznost, snaga, inteligencija, neustrašivost i obraz da nikada ne pristanu na ‘ne’ kao odgovor”. Pročitali smo je te odmah vidjeli sve naše divne suradnice, stručnjakinje, žene koje su u svom poslu poput švicarskog sata – besprijekorne, a pritom su lijepe, šarmantne i zanimljive. Među njima je i naša današnja sugovornica, Bojana Mamić.
Ona je uspješna poslovna žena koja stoji iza zagrebačke tvrtke Almagea i od 2012. godine vodi tim nutricionista, farmaceuta i profesionalaca koji na tržište lansiraju dodatke prehrani u cilju očuvanja zdravlja, ljepote i kvalitete života. U moru dodataka prehrani i beauty proizvoda na tržištu, rijetki su oni koji istinski osvoje povjerenje i stručne zajednice i krajnjih korisnika. Jedan od tih brendova je Almagea.
U razgovoru s Bojanom Mamić saznali smo što te titule znače za njih, kako izgleda njezina osobna skincare rutina te koji su joj proizvodi iz Almageine linije favoriti. Također, otkrila nam je kako je graditi brend na hrvatskom tržištu i koje sve izazove to nosi.
Ove godine Almagea je proglašena najboljim hrvatskim brendom na Estetica Premium Product natječaju, a pritom ste osvojili i brojne nagrade u pojedinačnim kategorijama prema glasovima dermatološkog i nutricionističkog žirija. A znamo da dermatologe nije lako impresionirati! Što za vas znače te titule?
– Ponosni smo i zahvalni što je Almagea prepoznata i odabrana kao najbolji hrvatski brend u 2024. godini. Sretni smo što nam je ova nagrada stigla u vrijeme naše 12. godine poslovanja i zasigurno nam je dodatna motivacija da budemo još bolji, da nastavimo unaprjeđivati postojeće i razvijati nove proizvode temeljene na znanstvenim otkrićima, pritom koristeći najnaprednije tehnologije. Znam da ćemo i dalje nuditi isključivo najbolje dodatke prehrani – na ništa manje ne pristajemo.
Kako izgleda vaša skincare rutina? Koji su vam trenutni favoriti?
– Trenutno, u ovom ljetnom periodu, moja skincare rutina je vrlo jednostavna. Ne mogu bez bogate hidratantne i okoloočne kreme, SPF-a s visokim zaštitnim faktorom te dobrog čistača. Ljeti volim pojednostaviti rutinu, iako ovaj minimalistički pristup traje jedan dulji period radi dvoje male djece: 2 under 3 made me to it.
Kojem se proizvodu po vašem mišljenju poklanja premalo pažnje?
– Čini mi se da ću zauvijek biti fascinirana omega-3 masnim kiselinama, i to iz jedinstvenog izvora ulja račića krila pa je moj odgovor Almagea® Krill Oil Cardio+. Premda ima široku namjenu, istaknula bih njegov utjecaj na kožu, ogledalo našega zdravlja i prehrane. Stanje kože je odraz procesa koji se događaju unutar tijela i svaka pojava na njoj, bilo da je riječ o starenju, dehidraciji, aknama ili naprosto nezdravom izgledu kože, predstavlja manifestaciju nutritivne neravnoteže unutar organizma. Među nutrijentima prijateljima kože važnu ulogu igraju esencijalne masne kiseline koje imaju ključnu ulogu u stvaranju lipidne barijere kože. One također vlaže kožu i ublažavaju nadražaje na koži pa smatram da je trebamo jednako njegovati – kako izvana, tako i iznutra.
Koje suplemente vi koristite i kako ih kombinirate tijekom godine?
– Odavno koristim više od samo jednog dodatka prehrani te je već godinama moja rutina bogatija od skincare rutine ili bih mogla reći da je moja skincare rutina obogaćena nutrihealth rutinom. Moj vjerni suputnik zadnjih 11 godina, od početka proljeća do jeseni, je Sunlove Skin+, antioksidans za njegu i zaštitu kože. Ne mogu zamisliti ljeto bez njega i recepta za zdravo sunčanje: 1 kapsula dnevno kao priprema za izlaganje suncu, a kada UV indeks poraste iznad 8, onda 2 kapsule dnevno.
Poznato je da prenatalni pripravci imaju najbolju formulaciju za organizam, stoga se u mojoj nutrihealth rutini nalazi i Prenatal Omega3+. Obzirom na dvije uzastopne trudnoće i trag koje su ostavile na mojoj koži, kosi i noktima, redovito koristim i Shine On+. Često me prijateljice na druženjima pitaju da im otkrijem tajnu svoje bujne kose u postpartumu. Budući da je stručni tim dermatologa i nutricionista Shine On+ proglasio najboljim proizvodom protiv ispadanja kose, vjerujem da je svima jasno koji proizvod je i moja dobitna kombinacija.
Važan mi je balansirani imunitet, kao i da alergiju na ambroziju držim pod kontrolom, stoga mi 1 kapsula dnevno Curcumin Forte+ tijekom cijele godine pomaže u tome. I naravno, tu je neizostavni i ranije spomenuti Krill Oil Cardio+, alfa među omegama i moja podrška od trenutka lansiranja. Volim ga preporučiti svim osobama izloženim svakodnevnom stresu, a pogotovo na menadžerskim funkcijama. Mogućnost kombiniranja Almagea dodataka prehrani jedna je od naših odlika, a za individualni pristup i savjet kako složiti svoju nutrihealth rutinu imamo i besplatno savjetovanje iza kojeg stoji vrhunski nutricionistički tim.
Koliko je teško graditi brend na hrvatskom tržištu, koje je ne samo relativno malo, već i poprilično zasićeno u beauty i anti-age segmentu?
– Prvi dodatak prehrani lansirali smo davne 2013. godine te s njim ujedno predstavili novi hrvatski brend Almagea. Danas je upravo taj prvi proizvod, Sunlove Skin+, ujedno i naš najprodavaniji proizvod. U svom poslovanju primijenili smo načela dobrog korporativnog upravljanja te poseban naglasak stavili na transparentnost, što je očito bilo prepoznato i valorizirano. Svjesni koliko je tržište kompleksno, zasićeno i zahtjevno, morali smo postati jako fleksibilni i pristupiti mu na drugačiji način. Iako smo kroz godine rasli i jačali, ostali smo dosljedni sebi, drugačiji, zanimljivi i kao takvi prepoznatljivi. Važno je naglasiti da svaki naš dodatak prehrani pomno razvijamo, da mu se u potpunosti posvećujemo i planiramo svaki detalj. Ne smijemo i ne želimo si dopustiti prosječnost.
Kvaliteta naših proizvoda i odgovorno poslovanje značajke su naše tvrtke na kojima inzistiramo i na kojima gradimo uspješan odnos sa zadovoljnim kupcima i partnerima. Da bismo se istaknuli na tržištu, uvijek nastojimo biti drugačiji, razvijamo nišne dodatke prehrani u skladu s potrebama domaćeg hrvatskog tržišta, a prema najnovijim svjetskim trendovima, pritom osluškujući i potrebe korisnika naših proizvoda.