Uz sudjelovanje globalnih stručnjaka održan je YSL beauty međunarodni livestream event posvećen prevenciji nasilja u intimnim partnerskim odnosima (IPV – Intimate Partner Violence). Obilježavajući postignuće od milijun korisnika programa, događaj je sadržavao globalni apel na djelovanje, pozivajući na edukaciju o zdravim vezama u školama i zajednicama diljem svijeta. U središtu ove inicijative, YSL beauty kreira nove edukativne materijale za prepoznavanje ključnih znakova upozorenja na nasilje u partnerskim vezama i promicanje zdravih partnerski odnosa.
Nasilje u partnerskim vezama (IPV – Intimate Partner Violence) problem je koji pogađa 1 od 3 žene u svijetu. Iako nasilje u intimnim partnerskim vezama pogađa pojedince iz svih socioekonomskih, vjerskih i kulturnih skupina, žene su najviše izložene riziku, s najvišim stopama među mladima od 16 do 24 godine.
Od pokretanja programa “Abuse is not love” 2020. godine, YSL beauty je značajno utjecao na edukaciju mladih o nasilju u intimnim partnerskim vezama i pružio podršku organizacijama diljem svijeta. Program “Abuse is not love” ulaže u resurse i podršku za one koji doživljavaju zlostavljanje, a istovremeno pruža alate onima koji žele postati saveznici, s fokusom na identificiranje i razumijevanje devet ključnih znakova upozorenja na nasilje u intimnim partnerskim vezama.
Kroz snažnu mrežu lokalnih partnerskih nevladinih organizacija, posvećenih medijskih saveznika, utjecajnih ambasadora i drugih ključnih dionika, cilj je nastaviti podizati svijest kako bi se izgradio globalni pokret za pomoć u okončanju nasilja u intimnim partnerskim vezama. Zajedno, YSL beauty teži budućnosti u kojoj će zdrave veze napredovati, a svaki mladi čovjek imati znanje i podršku za život bez zlostavljanja.
Livestream “Abuse is not love” okupio je stručnjake za nasilje u intimnim partnerskim vezama radi jedinstvenog apela na djelovanje
U svrhu dodatnog podizanja svjesti, YSL beauty organizirao je livestream događaj uoči 16 dana aktivizma protiv rodno uvjetovanog nasilja kako bi se raspravljao o stanju nasilja u intimnim partnerskim vezama i pozvao na potrebne sljedeće korake za uključivanje mladih generacija u borbu protiv nasilja u intimnim partnerskim vezama.
Danas se stope nasilja u intimnim partnerskim vezama ne smanjuju. Istraživanja pokazuju da se samo 35% osoba u dobi od 18 do 25 godina sjeća da je primilo ikakvu edukaciju o prisilnom i kontrolirajućem ponašanju, a 61% nije bilo sigurno gdje potražiti podršku za obiteljsko zlostavljanje i nesigurne veze.
Globalni program: “Abuse is not love” program za cilj ima educirati 2 milijuna ljudi do 2030.
To ističe kritičnu potrebu za ranom intervencijom. Kako bi se učinkovito borili protiv nasilja u intimnim partnerskim vezama, nužno je započeti razgovor o zdravim vezama u mladoj dobi. Pružanje djeci i tinejdžerima znanja i vještina za prepoznavanje takozvanih “red flagova” i izgradnju odnosa s poštovanjem pomaže u sprječavanju ukorjenjivanja štetnih obrazaca i potiče sigurniju budućnost.
YSL beauty okupio je renomirane stručnjake koji se bave problemom nasilja u intimnim partnerskim vezama, aktiviste i mlade influencere, uključujući dr. Saru Kuburic (poznatu kao Milenijska terapeutkinja), Dana Whitlama (aktivista za zdravu muževnost i pjesnika), Sophie Francis-Cansfield (voditeljicu politike u Women’s Aid nevladinoj organizaciji partneru programa “Abuse is not love” u Velikoj Britaniji) i Juleah Love (globalnu voditeljicu “Abuse is not love” inicijative brenda YSL beauty).
“Decoding Love“ letci dio su novog edukativnog paketa “Abuse is not love” programa, osmišljenog kako bi podržao globalnu edukaciju o zdravim vezama u školama i zajednicama.
Ove su inicijative i dalje usmjerene na četiri ključna stupa:
- Interna obuka svih zaposlenika i savjetnika za ljepotu na prvoj liniji, kako bi bolje razumjeli nasilno ponašanje, IPV i dostupne resurse.
- Podupiranje NGO partnera kroz programe prevencije kako bi se omogućilo obrazovanje, prevencija, podizanje svijesti, usluge podrške i osiguravanje resursa.
- Razvoj misaonog vodstva kroz podršku novim i inovativnim istraživanjima za daljnji globalni razgovor.
- Podizanje svijesti o ključnim znakovima kroz kampanje podizanja javne svijesti.