Zašto svi žele biti dio Skintegrine beauty priče

Kada se 2017. pojavio na hrvatskoj kozmetičkoj sceni, brend Skintegra napravio je totalni boom. Baš su svi htjeli biti dio Skintegra priče, a brojni su se “promatrači” pitali kako je jednom domaćem brendu uspjelo ostvariti toliki “proboj” u tako kratkom vremenu.

No, njihovim poklonicima – čiji je broj rastao iz dana u dan – nije trebalo ništa objašnjavati. Ovaj danas iznimno popularni brend novitetima željnoj publici predstavio se kao spoj najnaprednije funkcionalne kozmeceutike i elegantnog performansa luksuzne kozmetike. Njihova filozofija bila je moćna, ali jednostavna: po pristupačnim cijenama ponuđeni su vrhunski aktivni sastojci, te transparentnost i učinkovitost.

Osim toga, imali su i vrhunski “customer care”: preko društvenih mreža svatko im je mogao postaviti pitanje, a odgovor bi stigao vrlo brzo… I to “personaliziran”. Dakle, nisu nudili kremu za akne a da se prije nisu raspitali je li vam koža suha ili masna, imate li 20 ili 40, muči li vas još neki problemi osim bubuljica…

Jelena Skendžić Ratkajec, osnivačica brenda Skintegra

“Skintegra je pokrenuta 2017., kao osobni projekt rođen iz frustracije. Moj je problem bila izrazito osjetljiva i reaktivna koža koja je reagirala na većinu komercijalne kozmetike dodatnom iritacijom, crvenilom, svrbežom i generalnim nepodnošenjem klasičnih proizvoda za njegu lica. Naime, 2015. mi je dijagnosticirana rozaceja, kronična i progresivna upalna bolest kože koja se manifestira upravo ovakvim smetnjama te mi je veliki izazov bio pronaći proizvode za svakodnevnu njegu koji bi bili komplementarni topikalnim lijekovima za rozaceičnu kožu”, otkriva osnivačica brenda Jelena Skendžić Ratkajec.

Kad problem osjetljive kože postane globalan

“Radeći u kozmetičkoj industriji godinama ranije, isprobala sam uistinu puno proizvoda (što drogerijskih, što ljekarničkih), međutim gotovo nijedna krema i nijedan čistač mi nisu dugoročno pomogli kontrolirati neugodne simptome rozaceje. Moja koža jednostavno nije voljela komplicirane sastave s nepotrebnim sastojcima koji ne služe koži, već olfaktivnom užitku korisnika.

S obzirom na radno iskustvo i svakodnevni profesionalni kontakt s ciljanom skupinom kozmetičkih korisnika, znala sam da problem osjetljive kože postaje globalan i vidjela manjak proizvoda koji su ga adresirali na ispravan način. Hrvatsko kozmetičko tržište žudjelo je za brendom koji je odlikovala filozofija pročišćenosti te sam poželjela ponuditi ovakav koncept, ali u 100% hrvatskoj formulaciji“, nastavlja naša sugovornica, koja je puno napravila i za svojevrsnu demistifikaciju cijelog procesa proizvodnje.

Za razliku od luksuzne kozmetike čija cijena nemali broj puta ne opravdava često „neugledne“ formulacije, na Skintegra stranici u potpunosti su ogoljeni i pristup, i sastojci.

„Mi razumijemo što treba koži, ali i vlasniku kože, ne gubeći iz vida da je vidljivi učinak kao i ugoda korištenja proizvoda ono što će nas u konačnici najviše motivirati da napredne kozmetičke preparate koristimo svakodnevno i dugoročno. Jedino takav pristup može iznjedriti istinski zdravu i prekrasnu kožu“, piše na stranicama Skintegre, koju njezin tim definira kao „interdisciplinarnu platformu koja integrira suvremena znanja o koži i kozmetici, i s obzirom na njih kreira jedinstvene proizvode.“

Nekomedogene formule savršene za osjetljivu kožu

Uz svaki se proizvod ondje može pronaći opis i detaljna analiza funkcionalnosti svakog aktivnog sastojka, a formule su nekomedogene te pogodne za osjetljivu i reaktivnu kožu. „Vjerujemo da je skromnost vrlina i da je opise u superlativu najbolje prepustiti našim korisnicima. Umjesto toga, dopustite da činjenice o našem brendu govore umjesto nas“.

Odete li na njihov Instagram profil, vidjet ćete da su činjenice doista progovorile: „Ovo je nešto najbolje što sam ikad koristila“; „Nakon sto godina napokon sam riješila problem akni“; „Ovo je moj broj jedan“… – nižu se komentari ispod fotografija proizvoda, koji itekako potiču želju čitatelja da proba nešto od toliko hvaljenih preparata koje se kreatori brenda svrstali u klasu kozmeceutike.

U Skintegrinim se formulacijama, naime, koriste klinički dokazani aktivni sastojci u adekvatnim koncentracijama, koji zadovoljavaju kriterije najmodernijih saznanja o tretmanu preuranjenog starenja kože, akni, komedona, dispigmentacija i proširenih pora. A onaj koga zanima više, sve informacije pronaći će na njihovim stranicama, na kojima njeguju potpuno transparentan i edukativan pristup informacijama o sirovinama i gotovim proizvodima.

Pomno odabrani sastojci

O kojim je djelatnim tvarima riječ? U Skintegra kozmetici pronaći ćete učinkovite koncentracije vitamina C i E, hijaluronske kiseline, mliječne, salicilne i glikolne kiseline, niacinamida, umirujućih komponenti poput d-pantenola, bisabolola i alantoina te brojne biljne ekstrakte kao što su zeleni čaj, sladić, ginseng i ginkgo.

Uz to, kupujući njihove proizvode podržavate domaću proizvodnju: laboratorijska formulacija, dizajn i proizvodni proces obavljaju se u Hrvatskoj, dok je reciklabilna ambalaža njemačkog i talijanskog porijekla.

I ljubitelji životinja vole Skintegru: nijedan njihov proizvod niti u jednom stadiju proizvodnje nije testiran na životinjama već je isproban isključivo na ljudima, odnosno dobrovoljcima. Također, brend se obvezao da u njihovo ime treće strane nikada neće vršiti ispitivanja na životinjama. Sve se sirovine dobavljaju iz Europske unije i Švicarske gdje je, u skladu sa zakonu iz 2013., izrijekom zabranjeno provoditi testiranje na životinjama.

“Kozmetika nisu više samo mazalice: danas kozmetički preparati imaju ozbiljnu reparativnu i preventivnu ulogu u svakodnevnoj njezi. Ne samo da možemo simptome određenih dermatoloških stanja i bolesti držati pod kontrolom primjenom odgovarajuće kozmetike, već potencijalno možemo i spriječiti malignitete kože.

Drugim riječima, kozmetika može igrati veliku pozitivnu ulogu u našim životima. Ona  je svakako igrala ogromnu formativnu ulogu u mojem životu. Omogućila mi je bolju kontrolu nad problemom koji me mučio godinama i nagrizao mi samopouzdanje, ali mi je omogućila i ostvarenje sna: raditi ono što voliš, a ujedno uljepšavati i osnaživati ljude oko sebe”, poantirala je Jelena Skendžić Ratkajec, objasnivši ukratko formulu uspjeha Skintegre, brenda koji je među Hrvaticama postao puno više od samo trenda. Nije stoga čudo što se svaki novitet iščekuje s velikim nestrpljenjem…

Pročitajte još i ...