Osim što odlaze na različite estetske tretmane kako bi održale svoju kožu lijepom i mladolikom, poznate hollywoodske dame ulažu i u svakodnevnu njegu kože koja je ključan korak za održavanje uvijek besprijekorne kože. Kojim su to proizvodima vjerne zvijezde i što koriste u svakodnevnoj beauty rutini?
SkinCeuticals
SkinCeuticals kozmetiku koriste Jessica Alba, Halle Berry, Gwyneth Paltrow i Molly Sims. Stvorena je 1997. godine, zahvaljujući radu poznatog američkog dermatologa i znanstvenika dr. Sheldona Pinnella koji je prvi uspio stabilizirati čisti vitamin C visoke koncentracije i niske pH vrijednosti i pretvoriti ga u kozmetičko rješenje.
SkinCeuticals je američki dermokozmetički brand čija je misija poboljšati zdravlje kože i boriti se protiv glavnih uzročnika njezina starenja. Proizvodi ovog branda sastoje se od visokih koncentracija čistih sastojaka farmaceutske kvalitete kombiniranih s prirodnim biljnim ekstraktima te su stvoreni za optimalnu apsorpciju u koži. Dizajnirani su tako da zaustavljaju i ispravljaju znakove prirodnog starenja kože i starenja kože uzrokovanog utjecajima iz okoliša.
Phloretin CF koristi 10-postotni čisti vitamin C i sastavom dokazano neutralizira slobodne radikale, smanjuje hiperpigmentacije i tanke linije te općenito poboljšava izgled kože. CE Ferulic ujedinjuje 15 posto vitamina C, vitamin E i feruličnu kiselinu te dokazano ima preventivno djelovanje na prerano starenje kože uzrokovano UV zračenjem.
Natura Bissé
Natura Bissé Barcelona puni je naziv luksuznog španjolskog branda za njegu kože koji više od 30 godina vodi obitelj Fisas. Objedinjuje prirodne sastojke s visokom tehnologijom koja ostvaruje vrhunski anti-age učinak. Osim u probranim svjetskim buticima, Naturu možete naći i u vrhunskim SPA-centrima. Brand se proslavio svojom linijom na bazi dijamanata, dorasloj i najzahtjevnijim tipovima zrele kože kojoj manjka volumena. Kvalitetu branda prepoznala je i Oprah koja je izjavila kako bi bez Nature život brojnih celebrityja bio nezamisliv, a glumica Catherine Zeta Jones Naturu je navela kao jedan od omiljenih brandova za njegu kože.
Najprodavaniji proizvodi ovog branda su bioregenerativna ekstremna krema na bazi dijamanata, vrlo učinkoviti pilinzi za lice i kreme za pomlađivanje kože tijela.
Rodial
Koju kozmetiku koriste Beyoncé, Angelina Jolie, Kate Moss, Eva Longoria i Victoria Beckham? Ove dame redom imaju savršenu kožu, a kao omiljeni brand izdvajaju Rodial. Najprepoznatljiviji je po progresivnim proizvodima za pomlađivanje lica na bazi neobičnih sastojaka. Pokazalo se da su Rodialovi proizvodi iznimno učinkoviti u kombinaciji s uobičajenim aktivnim sastojcima, poput hijaluronske kiseline i matičnih stanica.
U Rodialovoj anti-age liniji naći ćete gel na bazi „zmajske krvi“ (zapravo biljnog soka iz egzotičnog južnoameričkog drveta), serum inspiriran djelovanjem zmijskog otrova i hidratantnu kremu na bazi pčelinjeg otrova, a Lady Gaga i Dita Von Teese zaklinju se u učinkovitost sva tri proizvoda za „tekući facelifting“ iz linije Dragon’s Blood.
Omorovicza
Laura Linney, 54-godišnja glumica, vjerna je brandu Omorovicza. Ovaj luksuzni brand mineralne kozmetike i SPA linije u vlasništvu je mađarskog bračnog para, Stephena de Heinricha de Omorovicza i Margaret de Heinrich. Bračni par patentirao je inovativni sustav koji mineralima omogućuje prodiranje u dublje slojeve kože kako bi mogli početi ljekovito djelovati.
Hidromineralni proizvodi ključni su u ovoj liniji, a najučinkovitiji su kada se primjenjuju u kombinaciji s tradicionalnom mađarskom masažnom.
Od proizvoda su najpopularniji preparati za čišćenje lica, poput crnog termalnog balzama te luksuzni proizvodi za njegu tijela, poput svjetlucavog ulja na bazi zlata, a jedan od najvećih hitova ovog branda je Gold Eye Lift, pomlađujuća krema za područje oko očiju na bazi zlatnih čestica.