Ne propustite panelicu “Liječnici i ljekarnici vs. beauty influenceri”

Josephine Skriver (josephineskriver / 28.09.2017): "#pfw, Image: 350907039, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Face To Face A

Koliko vjerujete hashtagovima? Ako je suditi prema istraživanjima, mnogo. Naime, u 2022. godini najčešće korišten hashtag vezan uz skincare rutinu bio je #lifechangingskincare i korišten je 694.451 put. Najčešće pak postavljeno pitanje dr. Googleu u prošloj godini bilo je – How to Know Your Skin Type? Ukratko, kad je riječ o ljepoti, postalo je iznimno važno što misle društvene mreže, internet, influenceri…

, , 07, February 2017.- Models Taylor Hill and Romee Strijd pose for Michael Kors spring summer 2017 campaign ©DJ / LAN - 7/2/17 **HANDS OUT pics, Image: 315669588, License: Rights-managed, Restrictions: Pictures in this set: 5 As the promotional pictures in this set are defined as 'Hands Out', the supplier can´t be considered responsible of subsequent sales or any other legal matter concerning to the material provided. These promotional pictures has been provided without  any compromise between the parts and it is only under the responsibility of the recipient, who acknowledges the reception of these pictures as 'Hands Out'., Model Release: no, Credit line: Profimedia, Target Press

Činjenica da u rekordnom roku, bez liste čekanja, naručivanja, konzultacija možemo doći do bezbroj odgovora o njezi kože i kozmetičkim sastojcima stavlja u središte interesa beauty influencere koji svakodnevno recenziraju, promoviraju i komentiraju proizvode za njegu i zdravlje kože. Brendovi teže približiti se kupcima kroz suradnju s influencerima, koje konzumenti vide kao “obične ljude” koji im pomažu u odabiru proizvoda, no kad su u pitanju zdravstvene teme – bi li glavnu ipak riječ trebali voditi liječnici i ljekarnici?

Mogu li influenceri adekvatno popratiti tržište kozmetologije, trebamo li o potrebama i stanju kože razgovarati s liječnikom ili ljekarnikom prije nego što poslušamo savjet influencera i mogu li se njihove uloge nadopunjavati samo su neka pitanja na koja će odgovoriti Magdalena Ivić, studentica medicine i beauty influencerica, osnivačica profila Skinlosophy, Bojana Janjanin, mag. pharm. i influencerica, dr. Dora Madiraca, spec. dermatovenerologije, i dr. Nikola Milojević, estetski liječnik u panel diskusiji na Estetica Demik 2022 stručnom skupu koji će se održati u petak, 4. 11. 2022. u Hilton Garden Inn Zagreb hotelu, Radnička cesta 21, s početkom u 9:55 sati.

Ulaz na stručni skup  izložbeni dio je besplatan, ali je moguć isključivo uz prethodnu prijavu – PRIJAVITE SE OVDJE:

FORMULAR ZA PRIJAVU 

Kako bismo saznali poneki detalj prije Estetica Demik stručnog skupa, upitali smo Magdalenu Ivić, studenticu medicine i beauty influencericu, osnivačicu profila Skinlosophy, koja je granica do koje treba ići u davanju savjeta o njezi kože, surađuje li s liječnicama, koliko ljudi vjeruju influencerima… Saznajte što nam je otkrila!

• Kako to da ste odlučili zaplivati influencerskim vodama?

– Kreativna sam i otkad znam za internet, uvijek sam se bavila kreiranjem i uređivanjem Facebook stranica ili blogova koji su vezani uz ljepotu. Nikad to nije bilo ništa ozbiljno, niti sam mislila da će prerasti u nešto više. A onda sam shvatila da volim skincare i da o njemu znam dovoljno da svoje znanje podijelim s drugima. Instagram profil Skinlosophy prvi je projekt kojemu sam se posvetila i za koji sam se stvarno nadala da će uspjeti. I je! Uspio je i jako sam ponosna na to. 

• Studentica ste medicine, mislite li da vam je to komparativna prednost u odnosu na ostale beauty influencere?

– Studiranje medicine, posebno fiziologija i farmakologija, otvorilo mi je novi način razmišljanja i razumijevanja kože. Međutim, na faksu ne postoji predmet koji se bavi kozmetikom ili skincareom te vjerujem kako se do ovog razmišljanja može doći i na druge načine, ne samo studiranjem medicine. Ne smatram da sam u komparativnoj prednosti u odnosu na druge, ali sam zahvalna što sam studiranjem medicine uspjela usvojiti ovakav način razmišljanja. 

• Što mislite, koja je granica do koje treba ići u davanju online savjeta o njezi kože?

– Zgražam se medicinskih savjeta koji se mogu dobiti putem interneta. I samom je dermatologu vrlo teško preko slike procijeniti o čemu je riječ, a kamoli laiku. Smatram da bi se savjeti trebali ticati samo skincarea – kada koristiti koji proizvod, na koji način i koliko često. Kožni problemi i dijagnoze, nažalost, ne mogu se riješiti online.

• Koliko ljudi vjeruju društvenim mrežama i preporukama influencera?

– Smatram, jako puno. Ja prva. Uvijek mi je draže kupiti proizvod koji sam vidjela da koristi osoba s Instagrama koja mi je jako draga negoli proizvod koji sam vidjela na televiziji ili u novinama. 

• Koliko je važna svakodnevna edukacija s obzirom na napredak tehnologije, i u beauty industriji i kad je riječ o društvenim mrežama?

– Iznimno je bitna. Svakodnevno se objavljuju novi znanstveni radovi na temu njege kože te je bitno dobro poznavati informacije o kojima govorimo. Društvene mreže konstantno se mijenjaju te ako želimo svoje informacije prezentirati na relevantan način, trebamo se i mi mijenjati.

• Surađujete li s liječnicima?

– Da! Većinom su to dermatolozi koje osobno poznajem ili koje sam upoznala putem svog profila ili pak moji kolege koji su nedavno diplomirali. Njega kože nam je zajednička tema pa uvijek uspijemo pronaći neku temu za suradnju.

Želite li poslušati  zanimljivu panel diskusiju “Liječnici i ljekarnici vs. beauty influenceri”, prijavite se za ulaz na stručni skup ESTETICA DEMIK 2022 koji će se održati u Hilton Garden Inn Zagreb hotelu u petak 4. studenoga 2022.

Ulaz na stručni skup je besplatan, ali moguć jedino za doktore i farmaceute uz prethodnu prijavu – prijavite se OVDJE: FORMULAR ZA PRIJAVU.

U slučaju dodatnih pitanja, kontaktirajte nas na info@estetica.hr.

Generalni pokrovitelji Estetica Demik stručnog skupa su brendovi Vichy i La Roche-Posay.

Pročitajte još i ...