Zašto su svi poludjeli za A313 kremom?

Svakih nekoliko godina na kozmetičkoj se sceni pojavi proizvod koji izazove neviđeni „hype“, čak i kada mislimo da ne postoji krema ili serum koji bi se više mogao istaknuti u moru noviteta koji se neprestano pojavljuju na policama ljekarni.

Krema koja s polica ljekarni nestaje brzinom svjetlosti

No, neki je puta put do srca ljubitelja kozmetike kraći nego uobičajeno – i to bez skupog marketinga i dugogodišnjeg proboja na lokalno tržište. Upravo takvoj priči svjedočimo posljednjih mjesec dana na hrvatskom tržištu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by A313 (@a313_hr)

Nakon što je u hrvatske ljekarne stigla kultna francuska pomada A313, kao da su svi ostali anti-age noviteti pali u drugi plan. Malena plavo bijela tubica s polica je nestajala brzinom svjetlosti, a online trgovine domaćih ljekarni već nakon nekoliko dana bile su primorane kraj njenog imena napisati – „nema na zalihama“. Srećom, svoj primjerak ponovno možete nabaviti – OVDJE.

Hit na društvenim mrežama

Unatoč visokoj osviještenosti Hrvatica po pitanju dermokozmetike, estetskih tretmana i brige o koži, ovakvu pomamu baš nitko nije mogao predvidjeti.

Za podignutom prašinom nisu zaostali niti brojni domaći influenceri, koji su se među prvima dočepali svog primjerka – pa smo tako kadrove isprobavanja A313 kreme vidjeli na desecima Instagram i TikTok profila domaćih kreatora u posljednjih mjesec dana.

Među najčešćim natpisima mogli smo vidjeti – „konačno po svoj primjerak ne moram u Pariz“, a upravo su pariške ljekarne zaslužne za kultni status ove kreme s retinolom.

 

Čime je ova krema zaludjela influencere i poznate dame?

Slavna francuska krema već je godinama dobro čuvana tajna blistavog i mladolikog tena brojnih zvijezda, a iznimno djelovanje duguje vrlo specifičnoj kombinaciji sastojaka – retinolu i makrogolu. U njenom se sastavu nalazi retinil palmitat, derivat retinoične kiseline koji se u nju pretvara desetak minuta nakon nanošenja, a kako bi apsorpcija bila potpuna, pobrinuo se sastojak naziva makrogol. Ova je molekula korištena u brojnim kozmetičkim preparatima, ali i u drugim medicinskim pripravcima, jer privlači vlagu bolje nego ijedna.

Nakon apliciranja A313 krema, na površini kože stvara se tanki svilenkasti film, koji privlači vodu na površinu kože i stvara barijeru prema vanjskom svijetu – sprječavajući tako prekomjerni transepidermalni gubitak vlage, koji inače očekujemo kod upotrebe preparata s retinolom. A znamo da više vode u međustaničnom okruženju, znači i puniji, svježiji izgled lica te zaglađena površinska tekstura.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by A313 (@a313_hr)

Upravo iz tog razloga, ova je formulacija pridobila simpatije ljubitelja kozmetike diljem svijeta – jer njen učinak zaista možete vidjeti već nakon prvog nanošenja. Preporučuje se, baš kao i svaki pripravak s retinolom, koristiti u večernjoj rutini, na suhoj koži, uz obavezno korištenje kreme sa zaštitnim faktorom preko dana.

Svoje oduševljenje A313 pomadom na društvenim mrežama među prvima je podijelila najpoznatija hrvatska manekenka svjetskog glasa, Helena Šopar Zadro, koja je uz fotografiju napisala “My evening routine…”

Dobar glas brzo se širi, pa je tako novitet na hrvatskom tržištu odmah isprobala i Lada Mitrašinović, jedna od najtraženijih domaćih vizažistica, poznatija kao “Belamakeup, a svoje je dojmove podijelila s brojnim pratiteljima na društvenim mrežama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by A313 (@a313_hr)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bela Make Up (@belamakeuplada)

Svoj je utisak podijelila i Magdalena Ivić, studentica medicine koja stoji iza Instagram profila Skinlosophy s gotovo 20 tisuća pratitelja. U svom stilu, objavu je popratila detaljnim objašnjenjem o mehanizmu djelovanja retinola, savjetima za nanošenje i odgovorima na najčešća pitanja o uvođenju proizvoda s retinolom.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Skincare Expert (@skinlosophy.hr)

Ubrzo nakon lansiranja, veliku je pozornost privukao i video Tik Tok kreatorice Meri Goldašić, čiju je iskrenu recenziju na Tik Toku do sada pogledalo gotovo 900 tisuća ljudi, a rezultat koji je na snimci prikazala zaista je impresivan – možete pogledati OVDJE.

Nakon početnog oduševljenja, ova je influencerica odlučila napraviti i update nakon nekoliko tjedana korištenja te obećala pratiteljima nove dojmove nakon mjesec dana.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Meri Goldašić (@merigoldasic)

Svoja predviđanja o popularnosti A313 pomade s retinolom podijelio je i Matej Knežević, vizažist i influencer koji stoji iza profila knez_makeup na Instagramu.

Nakon ovakvih recenzija, ne preostaje nam ništa nego isprobati novitet koji je u samo nekoliko tjedna potpuno pokorio tržište kozmetike u Hrvatskoj.

Svoj primjerak A313 pomade možete nabaviti u hrvatskim ljekarnama ili na online trgovini – OVDJE.

Pročitajte još i ...