s
02.07.2025.

Novo poglavlje ljepote: Manuela Picard estetski centri postaju Reneskins by Bagatin

Hrvatska beauty scena bogatija je za još jedan iskorak: prepoznatljivi estetski centri Manuela Picard Brows & Beauty od sada nose novo ime – Reneskins by Bagatin. Novi koncept i identitet sinoć je predstavljen u bajkovitom ambijentu Lapidarija Arheološkog muzeja u Zagrebu, uz okupljanje partnera, klijenata, medija i poznatih lica iz svijeta ljepote.

Bojan Pintarić, Ana Mogulić i Ognjen Bagatin

Nova vizija pod okriljem vodeće medicinske grupacije

Brend Manuela Picard je u listopadu prošle godine postao dio Futura Medical Groupa, jedne od najvažnijih medicinskih grupacija u regiji, koja stoji i iza renomiranih ustanova poput Poliklinike Bagatin i Sinteza Skin Clinic. S rebrandingom i preuzimanjem popularnih salona, otvorena su vrata potpuno novom poglavlju, u kojem su sačuvane vrijednosti zbog kojih su klijentice godinama birale ovaj brend, ali i osigurano dodatno podizanje standarda kroz stručnost i inovaciju.

„Ime Reneskins simbolizira upravo ono što želimo pružiti – obnovu, povjerenje i osjećaj ljepote koji dolazi iznutra“, rekao je Ognjen Bagatin, suvlasnik Futura Partners i Futura Medical Groupa, naglašavajući sinergiju između estetskih salona i vodećih poliklinika.

Direktor Futura Medical Groupa, Bojan Pintarić, istaknuo je kako je estetska medicina jedan od najbrže rastućih segmenata zdravstva u Hrvatskoj, s godišnjim rastom od 25 %. Spojem estetskih centara i poliklinika, klijentima se nudi vrhunsko iskustvo – od njege lica i tijela do najnaprednijih estetskih tretmana. Rebranding donosi i ulaganja u edukaciju, širenje ponude te primjenu najviših svjetskih standarda.

Novi identitet, nova mreža, nova priča

Direktorica Reneskinsa, Ana Mogulić, najavila je širenje na nove lokacije u Splitu i na Kvarneru, kako bi što više ljudi imalo pristup vrhunskoj njezi kože i obrva. “Novi identitet za nas predstavlja snažan iskorak, osvježenje i temelj za daljnji rast. Vjerujemo da ljepota dolazi iz osobnosti i dobrog osjećaja o samome sebi, ali znamo i da pravilno oblikovane obrve, čista koža i blistav ten pomažu da zasjajimo punim sjajem”, poručila je.

Reneskins tim

Kreativna strategija i priča brenda

Brend strategiju, vizualni identitet i slogan “Renaissance For Your Skin” razvio je poznati studio Fabular, koji iza sebe ima brojne nagrađivane projekte u svijetu brendinga. Kreativna direktorica Anja Bauer pojašnjava: “Novo ime je kovanica od riječi renaissance (preporod), renewal (obnova) i skin (koža), i označava dubinski obnovljenu i preporođenu kožu”.

Ana Radišić

Ime Manuela Picard nastavlja živjeti kroz liniju Manuela Picard Cosmetics, koja se fokusira na razvoj inovativne kozmetike, dok novi Reneskins by Bagatin jamči vrhunsku uslugu, stručnost i ljepotu na svim razinama.

Indira Levak
Barbara Kolar

Nova priča živi i na novoj mrežnoj stranici: reneskins.hr.

Najnovije na Estetica.hr