Navratite po besplatnu analizu kože i uzorke na Zagrebački Velesajam

U suradnji s brandovima La Roche-Posay i Vichy, estetica.hr po prvi put sudjeluje na Danima ljepote i fitnessa, međunarodnom sajmu koji se održava na Velesajmu u Zagrebu. Ova dva velika dermokozmetička branda kroz tri dana (9. – 11. ožujka 2018.) posjetiteljima estetica.hr izložbenog prostora u 9. paviljonu omogućit će jedinstveni i personalizirani pristup kroz pregled i dijagnozu kože lica, savjetovanje, isprobavanje proizvoda, kao i uzorak njege na poklon.

Prestižni francuski brandovi

La Roche-Posay i Vichy prestižni su francuski brandovi s dugogodišnjom tradicijom i prilagođenim proizvodima za sve tipove i stanja kože.

La Roche-Posay stručan je brand za osjetljivu kožu koji teži poboljšanju kvalitete života svojih korisnika, bez obzira na to radi li se o osjetljivoj ili oštećenoj koži (uslijed vanjskih ili unutarnjih utjecaja ili estetskih zahvata). Ovaj vrhunski brand nudi rješenja koja će smiriti kožu i pružiti joj najbolju moguću odgovarajuću njegu, bez obzira na dob osobe. Namijenjen je za muškarce i žene, kao i za djecu, odnosno za sve od od 0 pa do 100 godina.

 

Proizvodi branda La Roche-Posay rezultat su kombinacije termalne vode iznimnih svojstava i jedinstvene ekspertize stručnjaka za osjetljivu kožu, partnera dermatološkog laboratorija La Roche-Posay, s 25 000 dermatologa diljem svijeta. Ova je zajednica nastala iz 40 godina dugog odnosa i svakodnevne brige i razvijanja najboljih rješenja za osjetljivu kožu. La Roche-Posay tako se razvio u stručnjaka koji nudi rješenja za probleme s kožom s najvišim standardima sigurnosti, uz dokaze učinkovitosti i klinički demonstriranu toleranciju svojih proizvoda.

S fokusom na jedinstveni pristup njezi kože i kose, Vichy je razvio svoj brand prema različitim potrebama te očekivanjima korisnika. Sve je počelo kada je početkom 20. stoljeća dr. Haller otkrio Vichy mineraliziranu termalnu vodu. Prvi je primijenio terapeutska svojstva ove dragocjene vode na kozmetiku i tako stvorio marku Vichy.

Bio je i prvi koji je zahvaljujući svojoj medicinskoj naobrazbi stvorio nove rutine njege kože temeljene na tipu kože, lansirao je i prvi serum u ljekarne te razvio smjernice za ljepotu žena koja počiva na zdravom izgledu kože. Tako je započelo čitavo usmjerenje branda Vichy koji danas u ponudi ima ciljane proizvode i jedinstvenu njegu koje su prepoznale žene diljem svijeta.

S naglaskom na kvaliteti proizvoda, brand Vichy u svojoj ponudi nudi preko 100 proizvoda namijenjenih različitim potrebama korisnika u 6 kategorija: njege lica, čišćenje lica, pudera, proizvoda za njegu kose, proizvoda za zaštitu od sunca te dezodoransa. No fokus i temelj Vichyja ostaju njega lica gdje i ove godine Vichy predstavlja inovaciju na tržištu – Mineral 89 booster koji sa 89% termalne vode u kombinaciji s hijaluronskom kiselinom čini kožu hidratiziranom i punijom s boljim tonusom i zdravim sjajem.

Zašto je važna analiza kože?

I Vichy i La Roche-Posay brandovi su koji polaze od činjenice da je zdrava koža preduvjet lijepe kože, a, s obzirom na svijest o važnosti personalizirane njege, posjetitelji sajma će u izložbenom prostoru estetica.hr moći napraviti analizu kože. Analizu će provoditi stručni tim Vichyja i La Roche-Posaya koji ćete moći upitati sve što vas zanima o njezi kože i proizvodima te tako dobiti individualno savjetovanje i priliku za isprobavanje proizvoda. Uz određivanje tipa kože, posjetitelji sajma imat će priliku odrediti i stupanj osjetljivosti svoje kože te dobiti preporuku za odgovarajuću njegu.

Analiza kože važan je korak u odabiru adekvatne njege. Ono što se običnim okom čini kao suha koža, može biti masna, dehidrirana ili osjetljiva, što zahtijeva potpuno drukčiju njegu nego u prvom slučaju. Upravo zbog takvih, naizgled neprimjetnih razlika, važna je analiza kože kojom se procjenjuje stanje kože te na osnovi toga donosi zaključak i predlaže njega koja će koži osigurati sve što joj je potrebno.

Njega za kožu i kosu koja dokazano djeluje

Posjetitelji sajma na poklon će dobiti uzorak proizvoda Slow Age linije – najmoćnije Vichy probiotičke linije za njegu kože s UV zaštitom.

To je prva Vichy „slow aging“ njega koja djeluje na znakove starenja u nastajanju: od tankih linija do bora, neujednačenog tena i tamnih mrlja, pa do nedostatka elastičnosti i gubitka punoće kože. Učinkovitost Slow Age linije dokazana je klinički, nakon 8 tjedana smanjena je hiperpigmentacija, bore i vidljivost pora, a poboljšana punoća kože.

Uz kvalitetne njege za lice i vrhunske anti-age proizvode, Vichy se može pohvaliti i visoko kvalitetnim puderima koji ne samo da nude postojano i visoko prekrivanje, već njeguju kožu, hidratiziraju je te štite od štetnog djelovanja UV zračenja.

Dermablend linije pudera pravi su hit u dermatološkim ordinacijama, jer nude potpunu i trenutnu korekciju kožnih nedostataka, čak i jakih (crvenila, podočnjaci i nepravilnosti tena, vitiligo, angiomi itd.). Na sajmu ćete moći saznati sve o ovim dermatološkim puderima i prednostima Dermablend pudera, ali i specijaliziranoj njezi kose.

Naime, osim proizvoda za njegu kože i pudera, brand Vichy nudi i posebnu ekspertizu – liniju Dercos za sve probleme vlasišta – od prhuti, masnog vlasišta, ispadanja ili stanjivanja kose. Nakon pregleda kože, u Vichyjevom izložbenom prostoru moći ćete se savjetovati o konkretnoj njezi kože i vlasišta i dobiti rješenje za konkretan problem.

La Roche-Posay ekspertiza

Čitava filozofija La Roche-Posay branda počiva na komplementarnoj terapiji što prelazi granice same kozmetike. Proizvodi su osmišljeni kako bi poboljšali učinkovitost tretmana koji je propisao dermatolog.

Linije La Roche-Posaya namijenjene su posebnim skupinama dermatoloških problema. Posjetitelji sajma imat će priliku odrediti stupanj osjetljivosti svoje kože i prema tome dobiti savjet o liniji La Roche-Posaya, savršenoj za njihovu kožu. Linija Anthélios namijenjena fotoprotekciji, linija Effaclar liječenju akni, Lipikar borbi protiv suhe i atopične kože, Tolériane ograničavanju rizika od alergija i ublažavanju nadražene kože, a Cicaplast umanjivanju ožiljaka.

Sve ove linije formulirane su u skladu s jedinstvenim načelima: sadrže termalnu vodu i minimalističke formule primjerene osjetljivoj koži.

La Roche-Posay svoje linije kontinuirano unaprjeđuje inovativnim proizvodima, u stalnoj potrazi za savršenim balansom između učinkovitog rješenja za određeni problem kože te nježnosti spram osjetljive kože.

Pročitajte još i ...