Kozmetika s potpisom po nikad povoljnijoj cijeni

Prošlogodišnji umjetnički Biennale u Veneciji održan je pod motom „May you live in interesting times“, ali nitko od nas nije slutio koliko su te riječi proročanske. Godina 2020. definitivno nam je otkrila raskošan značenjski spektar riječi „zanimljivo“… No, iako bismo voljeli da je vrijeme u kojem živimo mrvicu manje „interesting“, ovaj nam je period otvorio i neka pitanja koja smo u ludom tempu života ostavili po strani, žureći za stvarima koje nam, zapravo, ne bi trebale biti prioritet.

Pa smo počeli propitivati sebe, i odnose koje njegujemo. Utišavši buku vanjskog svijeta, virus nam je donio priliku da se suočimo sa sobom. Isplivalo je, naravno, i ružno i lijepo, no nešto smo iz svega toga i naučili.

Recimo, biti pažljiviji prema drugima, i biti pažljiviji prema sebi. Umjesto na kvantitetu, usredotočili smo se na kvalitetu – i kad je riječ o ljudima s kojima se družimo, i kad je riječ o stvarima koje kupujemo. Sve smo „propitali“, pa čak i beauty rutinu, proučivši što zaista odgovara našoj koži – koja je, znamo, odraz svega onoga što se krije „unutra“ te ujedno naš štit u koji je, shvatili smo, mudro ulagati.

Surove statistike i briga za bližnje

A gdje je u svemu tome mjesto za umjetnost? Ima li ga uopće? Tema je postala aktualna kad su umjetnici za vrijeme korone počeli ostajati bez posla – a javnost se podijelila na one koji su ih podržali i na one koji su doveli u pitanje „korisnost“ umjetničkog rada. No, pritom nisu bili svjesni da su tijekom lockdowna gledali serije i filmove, slušali glazbu i čitali knjige… Umjetnost nas je tijekom izolacije definitivno – spašavala.

Neki su to prepoznali, neki nisu, no mi ćemo se, kao i uvijek, usredotočiti na pozitivu kojoj je doprinos dao i vrlo osviješten tim brenda Vichy. U vremenima punim neizvjesnosti i surove statistike pronašli su način da podrže i svoje kupce, i umjetnike. A idealnu priliku za to pružila im je proslava 89. obljetnice brenda.

Ljepota i snaga žene kao nadahnuće umjetnicama

S jasnom idejom da nam umjetnost treba više nego ikada prije – jer nam nesebično otvara vrata u neke druge, “bolje” svjetove, razigrava naš um, tješi nas i raduje – odlučili su podržati umjetnice širom regije, promovirati njihov rad i tako im poručiti da nisu zaboravljene niti u vremenima kada je, zbog pandemije, umjetnost gurnuta u drugi plan.

Rad umjetnice Jasminke Škalić

Poput Vichyja, koji već 89 godina kreira bezvremenske proizvode čineći svakodnevicu ljepšim mjestom, i umjetnost u nama budi slične sentimente.

Polazna točka na tom osnažujućem putovanju bio im je kultni booster Minéral 89, kreiran s ciljem da veliča žensko samopouzdanje i doprinosi snazi kože svake žene. Vichy je stoga odlučio pozvati odabrane umjetnice da uprizore ljepotu i moć žene, ne odstupajući od svog umjetničkog stila i senzibiliteta.

Kreacija Hane Tischler

Njihovi radovi u crveno-plavoj paleti boja nadahnuti su novim rođendanskim ruhom Minérala 89 – čije je ekskluzivno izdanje po popularnoj cijeni i u ograničenim količinama dostupno na policama ljekarni – a Vichy će ih, u znak podrške razvoju umjetnica, od njih otkupiti. Ova art-beauty suradnja kulminirat će zajedničkom virtualnom izložbom na kojoj će biti prikazani radovi odabranih umjetnica iz čitave regije.

Briga o koži – temeljna postavka anti-ageinga

Naravno, postoji još mnogo razloga zašto biste se u moru kozmetičkih proizvoda trebali odlučiti baš za Vichy, a sve se tiču postavke od koje smo krenuli – brige o sebi i svojoj koži, o čemu ovaj renomirani francuski brend strastveno promišlja već 89 godina.

Jedan od njihovih najprodavanijih proizvoda, Minéral 89, pridonosi općem osjećaju ugode i zadovoljstva čineći kožu otpornijom na sve vanjske uvjete.

Na koji način? Poznavateljice kozmetike znaju da put prema tom osjećaju lakoće kreće od prvog koraka – hidratacije. U ovom dnevnom boosteru za snažniju i puniju kožu jedinstvena kombinacija Vichy vulkanske vode prvi je put u koncentraciji od 89 posto udružena s hijaluronskom kiselinom prirodnog podrijetla. Osim što će svakim korištenjem jačati zaštitnu barijeru kože, istovremeno se bori protiv štetnih utjecaja zagađenja, stresa i umora, a kožu čini zaglađenijom, blistavijom i boljeg tonusa.

Vizija žene umjetnice Sanje Jureško

Minéral 89 koristi se kao prvi korak svakodnevnog rituala njege, a koristit će svim tipovima kože jer pruža dubinsku hidrataciju bez ostavljanja masnih tragova. Rezultati kliničkog testiranja pokazuju da je koža nakon korištenja punija, zaglađenija i zdravije sjaji, djelujući istovremeno na nekoliko problema – poput beživotnosti, sivila, umora, zatezanja, nedostatka punoće, crvenila…

Savjet za kraj? Ovaj spektakularni booster držite na radnom stolu, uz čašu vode – jer je koži, baš kao i cijelom organizmu – vlaga prijeko potrebna. A jubilarno izdanje Minérala 89 pridonijet će i promišljanju o tome koliko nam u svakodnevnom životu znači umjetnost. I koliko je važno podržavati ljude oko sebe.

Pročitajte još i ...