Čarobnom kolekcijom Ready to Bloom brend jane iredale slavi 30. obljetnicu!

Punih 30 godina posvećenosti ljepoti i zdravlju kože omiljeni brend jane iredale slavi kolekcijom Ready to Bloom. Jubilarna kolekcija sadrži dvije nove nijanse rumenila, dvije palete sjenila te Lip&Cheek balzam – u prštavim nijansama nadahnutim proljetnim bojama vrta u Berkshireu, koji je Jane Iredale izvor nadahnuća. 

Sve je počelo puderom Amazing Base

Upravo u Berkshireu, u američkoj državi Massachusetts, sjedište je kompanije Jane Iredale, koja je osnovana 1994. i već je s prvim proizvodom napravila preokret u poimanju dekorativne kozmetike. Bio je to prozračan mineralni puder u prahu Amazing Base, pod kojim koža može slobodno disati i zadržati prirodan izgled. S Amazing Base je Jane Iredale te 1994. u industriju ljepote uvela posve novu kategoriju – mineralni make-up – s kojom se šminka prestala svoditi samo na boje već je preuzela i njegujuću funkciju. Posebnost tog proizvoda u njegovoj je multifunkcionalnosti: to je 4 u 1 proizvod, koji funkcionira kao puder, podloga, korektor i pruža zaštitu od UV zraka. Upravo zbog dodanog SPF faktora Amazing Base je dobio certifikat sigurnog proizvoda od američke zaklade Skin Cancer.

Na zagrebačkom obilježavanju obljetnice bili su članovi tima koji je u Hrvatskoj zadužen za distribuciju proizvoda jane iredale, te međunarodna edukatorica brenda Ema Parsons, koja je brojnim predstavnicima medija, poznatim osobama i vjernim korisnicama opisala razvojni put jane iredale.

“Posijali smo sjeme promjene i odnjegovali zajednicu žena koja ne pristaje na kompromise. Sve one izjednačavaju ljepotu i zdravlje kože, istodobno podižući svijest o njihovoj međusobnoj povezanosti”, izjavila je Jane Iredale u povodu 30. obljetnice svog brenda.

Žena koja je promovirala clean kozmetiku davno prije nego što je to postao trend, u svijet ljepote ušla je iz svijeta zabave. Kao casting direktorica i filmska producentica, na vlastite se oči uvjerila da mnoge glumice i glumci imaju problema s kožom zbog “konvencionalne” šminke. Ideja da stvori visokoučinkovit make-up koji će istodobno njegovati kožu vodila ju je u pokretanju brenda.  U suradnji sa stručnjacima razvila je takve proizvode – koji ne sadrže umjetne mirise, konzervanse, bojila, talkove i druge potencijalno štetne sastojke. U njihovim formulama su isključivo prirodni minerali i biljne esencije, a Jane Iredale jednako je beskompromisna po pitanju održivog razvoja, korištenja eko ambalaže kao i apsolutne zabrane testiranja proizvoda na životinjama u svim fazama proizvodnje.

“U svijetu u kojem se sve svodi na zabrane i ograničenja, Jane Iredale je pokazala da se ipak mnogo toga može. Šminka MOŽE funkcionirati bez štetnih sastojaka. Šminka MOŽE popraviti ne samo izgled nego i zdravlje kože. Šminka MOŽE  istaknuti ono najbolje na ženi”, izjavila je gospođa Jelena Batić, zastupnica brenda jane iredale i vlasnica DermaCare centara. 

Ema Parsons, britanska make-up artistica i međunarodna edukatorica brenda jane iredale

Proizvode jane iredale preporučuju dermatolozi i estetski kirurzi, jer su besprijekorni za prikrivanje nedostataka i umirivanje iritacija na koži, kao i prikrivanje podljeva nakon estetskih zahvata. Oni se neprimjetno stapaju s tenom zahvaljujući velikom izboru boja i tekstura, koje su prilagođene različitim stanjima kože. Čak i onoj najosjetljivijoj.

Proizvodi jane iredale u Hrvatskoj su dostupni u odabranim ljekarnama i salonima ljepote, trgovinama DermaCare i putem web shopa www.dermacare.hr .

Jelena Batić, vlasnica DermaCare centara i zastupnica brenda Jane Iredale, i modni dizajner Robert Sever
Ana Bacinger
Martina Matušin
Simona Antonović

Pročitajte još i ...