Brandovi koji dokazuju da je njemačka kozmetika opravdano novi hit u njezi kože

Nakon francuske, japanske i korejske kozmetike, beauty svijet se okreće nešto drugačijem konceptu njege kože, a novim se hitom pokazala njemačka kozmetika. Za razliku od, primjerice, američkih brandova, iz njemačkih laboratorija ne izlaze proizvodi sa stotinjak sastojaka na listi.

Iako tek odnedavno popularan u široj beauty industriji, pristup „čiste ljepote“ njemačkim je proizvođačima poznat već desetljećima, a danas vam predstavljamo brandove koji su, osim po učinkovitim i sofisticiranim formulama, poznati i po korištenju čistih, probranih i najkvalitetnijih sastojaka. S obzirom na to da je njega kože po „njemačkom receptu“ bazirana na znanosti i dugogodišnjim istraživanjima, ne preostaje nam drugo vjerovati u snagu science based kozmetike.

Susanne Kaufmann

Počinjemo s imenom dobro poznatim u beauty krugovima – Susanne Kaufmann. Iza ovog brenda stoji strast prema prirodi i svemu što ona pruža, a ta je vizija pretočena u samu srž kozmetike – svi su korišteni sastojci organskog porijekla i uzgojeni sukladno načelima održivosti.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Susanne Kaufmann (@susannekaufmann_) on

Osnivačica branda, Susanne Kaufmann vjeruje da se učinkovitost proizvoda ne mora žrtvovati čak niti u slučaju potpuno prirodnih formula, a čvrsta vjera u moć prirode dovela ju je do cilja – kreiranja jedne od najpoznatijih linija prirodne kozmetike u svijetu.

Kombiniranjem znanstvenih istraživanja i prirodnih aktivnih sastojaka najviše kvalitete, laboratoriji ovog njemačke tvrtke osiguravaju da se svaka molekula dobivena iz biljaka iskoristi u svojoj najčišćoj i najsnažnijoj formi.

Dr Hauschka

Jedan od najstarijih i najpoznatijih prirodnih brandova kozmetike na svijetu dolazi upravo iz Njemačke, a riječ je o Dr Hauschka kozmetici, koja se prodaje u gotovo svakoj ljekarni na svim krajevima svijeta.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr. Hauschka USA (@drhauschkausa) on

Baš poput Susanne Kaufmann, i Dr Hauschka je brend u potpunosti odan prirodnim biljnim sastojcima i organskom uzgoju ljekovitog bilja, a svi proizvodi ovog branda sadrže 100% prirodne, biodinamičke i certificirane organske sastojke. Holistički pristup ljepoti i njezi kože, kombiniran s modernim tehnološkim dostignućima, priskrbio je ovom njemačkom brandu kultni status među ljubiteljima vrhunske kozmetike.

Dr Barbara Sturm

Ogromno znanje o starenju kože stečeno kroz godine znanstvenih istraživanja dovelo je njemačku liječnicu dr. Barbaru Sturm na sam vrh svjetske dermokozmetičke elite. Ova je liječnica brand utemeljila na vlastitoj reputaciji, nakon što je u polju pomlađivanja kože postigla hvale vrijedne znanstvene pomake. Linija proizvoda koja nosi njeno ime bazira se na molekularnoj kozmetici namijenjenoj regeneraciji i zaštiti kože, a proizvodi kombiniraju inovativne aktivne sastojke i snažne prirodne ekstrakte.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr. Barbara Sturm (@drbarbarasturm) on

Među njemačkim smo brandovima primijetili trend „čistih“ proizvoda, a i dr. Barbara Sturm vodi se istim načelom – njeni proizvodi ne sadrže toksične ili štetne sastojke, a najpoznatiji sastojak čitave linije je Purslane, koji je zbog snažnog anti-oksidativnog i anti-upalnog utjecaja na stanice kože osvojio i brojne slavne dame poput Kate Moss i Rosie Huntington-Whitely.

Royal Fern

Još je jedan njemački brand nastao iz strasti dermatologa – Royal Fern kozmetiku kreirao je renomirani njemački dermatolog dr.Timm Golüke. Nakon godina proučavanja anti-ageing svojstava paprati u suradnji s kemičarima i znanstvenicima, dokazao je pozitivan učinak ove grupe biljaka na znakove starenja te joj odlučio posvetiti ostatak svoje karijere.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pirasut (@pirasut5559) on

The Royal Fern linija za njegu kože sadrži sve što licu treba, od proizvoda za čišćenje, preko anti-ageing krema do koncentriranim serumima. Dr. Golüke, koji stoji iza ovog inovativnog branda, tvrdi da iako njemački proizvodi ponekad mogu biti nešto skuplji, kvaliteta im baš nikada nije upitna, jer korištenje samo najboljih sastojaka provjerenog porijekla opravda nešto viši trošak u procesu proizvodnje.

Babor

Najluksuzniji brand na ovoj listi svakako je Babor, njemački beauty div s bogatom poviješću koja seže još u 1950-e. Jedan od pionira u profesionalnoj njezi kože, Babor već desetljećima postavlja standarde kad su u pitanju istraživanja u njezi i ljepoti kože.

Jedna od riječi kojima brojni dermatolozi i kozmetolozi opisuju Baborove proizvode je preciznost, jer su aktivni sastojci u proizvodima ovog njemačkog branda ne samo inovativni, već i namijenjeni vrlo specifičnim pitanjima kože. Učinkovitost sastojaka dodatno je povećana ekspertizom dermatologa, sveučilišnih profesora i znanstvenika koji usko surađuju s brandom prilikom formuliranja svakog novog proizvoda.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pirasut (@pirasut5559) on

Baš poput većine njemačkih brandova, niti Babor ništa ne prepušta slučaju te sva istraživanja vezana uz formule i razvoj proizvoda obavlja u vlastitom sjedištu, a sve se faze proizvodnje odvijaju u Njemačkoj – od ideje do konačnog proizvoda na policama.

Pročitajte još i ...