Make up trendovi: O ovim ruževima svi pričaju!

Želeći odjenuti žene od glave do pete, prije punih 70 godina veliki Christian Dior stvorio je čarobni crveni ruž nazvan #9. Nijansa je dobila ime po njegovu sretnom broju i ubrzo je postala predmet ženskih želja. Od tada se u svijetu svake tri sekunde proda jedan Rouge Dior. Danas, s novom formulom, ovaj kultni ruž nastavlja nadahnjivati i osnaživati žene. 

“Obnavljanje Rouge Diora uvijek je izazov. Kako nadmašiti već izvrstan proizvod? Ipak, opet smo uspjeli, kroz formulu, sastojke, znanje i stručnost u boji. Novi Rouge Dior je spreman zadržati svoju vladarsku krunu”, kaže Peter Philips, kreativni direktor Dior Makeupa.

Novu formulu su usavršili stručnjaci Diorova laboratorija za istraživanje i razvoj kako bi u potpunosti ispunila očekivanja modernih i snažnih žena. Sastojci su pažljivo birani kako bi osigurali izvanrednu njegu, a koncentracija cvjetnih sastojaka je udvostručena, osiguravajući hidrataciju, dugotrajnu boju i iznimnu udobnost. Čak i nakon uklanjanja šminke, usne su glatke, mekane i podatne.

Cvjetni ekstrakti i ultra-pigmentirane boje

Rouge Dior je obogaćen ekstraktom crvenog božura, koji iz dana u dan revitalizira nježnu kožu usana. Njegov sastav, bogat esencijalnim masnim kiselinama omega 6 i 9, pomaže zaštititi kožnu barijeru kako bi se spriječio prirodni gubitak vlage. 

Za još intenzivniju hidrataciju, 24-satnu udobnost i 12-satnu postojanu boju, formulu upotpunjuju tri uljna ekstrakta. Ekstrakt cvijeta nara čini usne punijima do 12 sati, ekstrakt cvijeta kaktusa optimizira hidratantni učinak ruža za usne, a ekstrakt cvijeta hibiskusa pridonosi osjećaju iznimne udobnosti potičući prirodnu sintezu ceramida. Shea maslac upotpunjuje njihov njegujući i zaštitni učinak. 

Dva završetka, dva couture potpisa

Kao apsolutni umjetnik boje, Philips je stvorio cjelovitu paletu od 70 modernih i smjelih nijansi u baršunastim i satenskim završecima. Nadovezujući se na Diorovu stručnost, proširio je paletu nude nijansi. Razvijene su i nove boje: crvenkasto-smeđe, boje cigle, roskasto-nude i smećkasto-koraljne. Ovaj raspon nijansi omogućio mu je stvaranje beskrajnih lookova, od najsofisticiranijih do najsmjelijih, kako bi istaknuo ljepotu i osobnost svih žena.

“U 70 nijansi, svako može pronaći onu koja odgovara njegovoj osobnosti, tonu kože, raspoloženju… Od crvenih do nude, od ciglastih do smeđih, koraljnih i ružičastih… Uzeli smo si slobodu dodatno istaknuti naše 4 omiljene zvjezdane nijanse u galaksiji punoj Rouge Dior zvijezda”, objašnjava Philips.

Četiri zvjezdane nijanse, četiri aspekta Dior žene

999, u satenskim i baršunastim završecima: ova apsolutna i univerzalna crvena podiže usne svake žene zahvaljujući savršenoj ravnoteži boja: topla crvena pojačana dodirom plave. 999 je boja Dior žene, elegantna i samopouzdana. Kultna nijansa povezana je sa sretnim brojevima Christiana Diora 9 i 99.

100 Nude Look, u satenskim i baršunastim završecima: kombinirajući mekanu bež s daškom ružičaste, utjelovljuje slavlje ženstvenosti koje je profinjeno, autentično i prirodno, puno suptilnosti i spontanosti.

720 Icone, u satenskim i baršunastim završecima: smećkasto-roza s dubokim plavim nijansama. Ova boja pruža trenutačan zdravi sjaj, a odražava hrabru, optimističnu i blistavu ženu koja s radošću prihvaća ljepotu svijeta.

777 Fahrenheit, u baršunastom završetku: narančasto-crvena preuzima brojeve 7 i 77 koji su se pojavili među prvim nijansama kultnog Rouge Diora. Živahna i vatrena, vibrantna i ikonična, utjelovljuje entuzijastičnu, poduzetnu i hrabru Dior ženu koja se usudi biti drugačija.

Kao dragulj, s magnetnim poklopcem, Rouge Dior osvaja i svojim redizajniranim pakiranjem. Elegantniji je, moderniji, ukrašen ikoničnim srebrnim prstenom s CD inicijalima i vječnim srebrnim canework motivom. 

Četiri muze u priči o strasti i ženstvenost

Kampanju za novi Rouge Dior potpisuje renomirani modni fotograf Mario Sorrenti, poznat po jedinstvenom stilu upotrebe boje i svjetla. Kreirao je seriju vizuala za četiri muze Rouge Diora. Više nego ikada, nova kampanja evocira magičnu moć crvene.

Predivna kampanja inspirirana je kultnim revijama velikog maestra koji je obožavao rozu i sivu, crnu i bijelu, ali je svaka njegova kolekcija morala uključivati crvenu. On je to nazivao svojim “Coup de Trafalgarom”. Odjednom bi se, usred revije, “pojavio” model u spektakularnoj crvenoj haljini. Za njega je ta boja bila boja života, boja strasti.

Pred kameru Bardia Zeinalija, redatelja s fantastičnim pop stilom, stale su ne jedna nego četiri muze, četiri ambasadorice kuće, koje dijele snažne i inspirativne trenutke uz ritam pjesme Depêche Mode “Personal Jesus”.

Prva je Yara Shahidi, glumica i producentica. Odjevena u raskošnu crvenu haljinu, očiju pokrivenih couture maskom, spremna je za izlazak. Dilraba Dilmurat, talentirana glumica, manekenka i pjevačica, priprema se za bal u vatrenom crvenom outfitu, sigurna da će sve oči biti uperene u nju. 

Proslavljena međunarodna glumica i nadarena pjevačica Rachel Zegler zvijezda je treće scene u pariškome muzeju. U svijetlo crvenom couture odijelu, briljira pred kamerom kao najljepša skulptura među bijelim mramornim kipovima. Konačno, glumica Anya Taylor-Joy, ikona generacije, živi san o velikom balu. Ulazeći u golemu dvoranu, skida plašt i priprema svoj “Coup de Trafalgar”, otkrivajući grimizno odijelo koje privlači pažnju svih.

Pročitajte još i ...