Zažmiri i zaželi: vrhunski proizvodi, snižene cijene, humani cilj

Koliko god nam je bila teška i prepuna izazova, od godine koja je na izmaku mnogo smo toga naučili. Ne samo živjeti bez kafića, restorana i odlazaka na egzotična putovanja: naučili smo pod A) bez čega sve možemo, i pod B) bez čega zaista ne možemo. Ono što se ubraja u drugu kategoriju nije samo ono što dobivamo i kupujemo: to je i ono što dajemo drugima – bila je možda najvažnija darovana nam lekcija.

Zapitali smo se je li zaista velika šteta nastala zbog tih naših neostvarenih želja? Preživjeli smo, još smo tu, držimo se. Doći će putovanja, lijepa odjeća, ponovno ćemo plesati po klubovima, izlaziti s prijateljima… No, ne zaboravimo ovu lekciju skromnosti koju nam je 2020. dala. Pokušajmo ovih blagdana težinu dati željama koje zaista trebaju biti ispunjene i provesti blagdane skromno, ali sretno. Osjetivši na svojoj koži kako je to živjeti u strahu za egzistenciju, mogi su počeli razmišljati o ljudima kojima je još – mnogo teže.

Suradnja s UNICEF-om

Jer, znamo koliko je dobar osjećaj surfati internetom u potrazi za darom koji bi nas maksimalno usrećio. Čak i ako Djedica procijeni da nismo bili dovoljno dobri – ono što zaista želimo, kupit ćemo si sami! Ipak, nijedan osjećaj ne može se mjeriti s onim koji se javi kad usrećimo druge.

Zna to i ekipa koja stoji iza renomiranog francuskog brenda Vichy – pa su organizirali divnu akciju i nazvali je „Zažmiri i zaželi“. Sjećate li se onog osjećaja kada biste kao djeca sklopili oči i zamišljali gomilu slatkiša, lutkicu, nogometnu loptu ili vlakić na baterije… Baš su na to mislili!

Riječ je o humanitarnoj akciji koja traje do 23. prosinca (uključiti se možete i OVDJE) tijekom koje će Vichy u suradnji s odabranim partnerima svim kupcima omogućiti 20 posto popusta na kompletan asortiman za njegu lica, a deset kuna od svakog prodanog proizvoda bit će darovano udruzi za zaštitu obitelji i djece. Donacija će u suradnji s najpoznatijom humanitarnom organizacijom UNICEF razveseliti djecu s teškoćama u razvoju i njihove obitelji: cilj ove akcije je osigurati da svako dijete s teškoćama u Hrvatskoj ima jednake mogućnosti za kvalitetnu skrb, obrazovanje i zaštitu.

Pročitajte i što je Vichy pripremio za fashionistice…

A osim djece, razveselit ćete i majke, koje se u brojnim slučajevima toliko brinu za svoju djecu da o sebi rijetko kad stignu razmišljati, a kamoli da nešto učine za svoje zadovoljstvo…

O kojim biste proizvodima iz linija brenda Vichy mogli razmisliti?

Dermablend [3D CORRECTION]

Ako vam treba puder, proučite Vichyjev hit proizvod: Dermablend [3D CORRECTION] – koji jednako vole i dermatolozi i vizažisti – objedinjuje aktivne sastojke posebno odabrane da zadovolje potrebe masne kože sklone aknama. Njegova formula omogućuje savršeno prekrivanje svih nepravilnosti na koži tijekom 16 sati – i to bez učinka maske, zbog čega ga posebno vole žene s problematičnom kožom. Zbog visoke koncentracije mineralnih pigmenata i agensa mekog fokusa brzo bi se mogao uvući na vašu top listu omiljenih proizvoda!

Svima onima koji su svjesni važnosti hidratacije – posebice zimi, kad je koža zbog brojnih vanjskih faktora pod velikim stresom – neizostavni preparat u kozmetičkoj torbici je Vichy Minéral 89. U ovom dnevnom boosteru za snažniju i puniju kožu jedinstvena kombinacija Vichy mineralizirane termalne vode prvi je put u koncentraciji od 89 posto udružena s hijaluronskom kiselinom prirodnog podrijetla. Osim što će svakim korištenjem jačati funkciju barijere kože, istovremeno se bori protiv štetnih utjecaja zagađenja, stresa i umora, a kožu čini zaglađenijom, blistavijom i boljeg tonusa.

Liftactiv Collagen Specialist

Iz anti-age svite tu je i vrhunski Liftactiv Collagen Specialist, proizvod koji pomaže u misiji postizanja mladolikosti smanjujući efekt svih faktora koji negativno utječu na proizvodnju kolagena. Dokazano ublažava znakove starenja kože poput bora, opuštenosti kože i pigmentacije djelujući na čvrstoću, elastičnost i tonus kože.

Oslanjajući se na najnaprednija tehnološka rješenja, ova će krema u samo jednom koraku obuhvatiti kompletne anti-age potrebe kože žena nakon tridesete. Bazira se na visokoučinkovitim peptidima i vitaminu Cg pa na lice djeluje poput mini dermatološkog tretmana, zbog čega je dermatolozi preporučuju svakoj ženi – i onoj koja je prve bore tek počela primjećivati, i onoj kojoj je potrebna snažnija anti-age strategija.

Minéral 89

Ovaj moćni hidratantni booster za snažniju i puniju kožu s minimalnim brojem sastojaka stanicama kože pruža maksimalni učinak – i vraća joj sve ono što joj stres, životni stil i starenje oduzimaju. Iz tog je razloga ovaj nevjerojatan proizvod kreiran kao zaseban korak beauty rutine, kako bi – neovisno o ostalim proizvodima koje nanosite – upravo dovoljna količina svježine bila prvo što vaša koža osjeti svakog jutra.

Vichy Minéral 89 booster stoga se nanosi na očišćenu kožu, kao prvi korak prije dnevne ili noćne njege. Od svih poželjnih epiteta kojima možemo opisati kožu – meka, glatka, napeta, blistava – iza svakog od njih krije se zajednički nazivnik, a on je upravo vlažnost. Adekvatna razina vode u koži nije neki nedostižni ideal, već „must have“ uvjet za lijep i njegovan ten zdravog izgleda, posebice tijekom zimskog perioda, kada brojni vanjski faktori koži oduzimaju upravo vlagu. Upitamo li dermatologe, na samom vrhu liste najboljih anti-age preparata nalaze se oni hidratantni, i to iz jednostavnog razloga: ni najmoćniji aktivni sastojci neće pokazati puni potencijal na stanicama kože koje nisu dovoljno hidratizirane, što znači da će i svi oni skupocjeni vitaminski serumi djelovati neusporedivo bolje na licu koje je hidrirano do najdubljih slojeva.

Liftactiv Specialist Peptide-C anti-ageing ampule

Zaintrigirale su vas ampule? Liftactiv Specialist Peptide-C anti-ageing ampule sadrže 10 posto čistog vitamina C, anti-ageing biopeptide, multimolekularnu hijaluronsku kiselinu prirodnog podrijetla za punoću kože i Vichy vulkansku vodu za jačanje kože. Te aktivne tvari optimiziraju učinkovitost i kvalitetu formule, a pritom ne utječu na njenu senzorijalnost.

Formula ostaje dobro zaštićena zahvaljujući staklenoj ampuli tamne boje koja je štiti od utjecaja dnevnog svjetla, UV zraka i kisika te od kontaminacije, što proizvod čini iznimno praktičnim. Nakon deset dana koža je glađa i blistavija, a nakon mjesec dana bore su znatno ublažene.

Neovadiol Phytosculpt

S godinama gustoća kože značajno opada što uzrokuje promjene na licu i vratu. Vichy Neovadiol Phytosculpt proizvod je specijaliziran za vraćanje elastičnosti delikatnoj koži vrata i dekoltea. Riječ je o inovaciji slavnog brenda koja učinkovito učvršćuje kožu vrata te preoblikuje konture lica. Nježna tekstura balzama pomaže u hranjenju isušene kože i zaglađivanju bora, a napredna kombinacija sastojaka poboljšava tonus, ali i gustoću kože na vratu ostvarujući lifting efekt. Ova se krema oslanja na snagu aktivnog sastojka fitosterola, koji u kombinaciji s nadomjesnim kompleksom učvršćuje kožu.

Fitosterol će potaknuti kožu na proizvodnju novih epidermalnih stanica, što dovodi do povećanja debljine, ali i otpornosti kože na vanjske uvjete. Krema će najbolje djelovati ako je zagrijete među dlanovima, nanesete na vrat i liniju čeljusti te nježno umasirate do upijanja.

Ljepota kože odraz je koliko se brinete za sebe. Ljepota duše odraz je onoga koliko se brinete za druge. Nije li kombinacija najbolja?

***

Više o humanitarnom programu saznajte na UNICEF-ovim web stranicama.

Ljekarne koje sudjeluju u projektu – prodajna mjesta i web shopovi – su:

Farmacia – izbor pogledajte OVDJE.

Beauty Pharmacy – estetica, Gundulićeva 20

 

Pročitajte još i ...