Hrvatski brendovi njege kože sve više privlače pažnju kako na domaćem, tako i na međunarodnom tržištu. Iza uspjeha tih brendova stoji više od kvalitetnih proizvoda – ključne su strategije razvoja, razumijevanje potreba potrošača i praćenje globalnih trendova. Svijet skincare industrije je dinamičan, a poslovni uspjeh zahtijeva puno više od lansiranja inovativnih formula.
U dinamičnom svijetu skincare industrije, svaki brend suočava se s izazovima: od konkurencije velikih globalnih igrača, preko rastućih očekivanja potrošača za održivost i prirodne sastojke, do promjena u marketinškom pristupu i digitalnoj transformaciji. Ključ uspjeha leži u sposobnosti brendova da se istaknu kroz autentičnost, inovacije, ali i prilagodljivost trendovima i zahtjevima tržišta.
Što je sve potrebno za uspjeh jednog brenda, s kojima se izazovima susreću i kako se nositi s novim trendovima u marketinškom svijetu, otkrit će nam Bojana Mamić, direktorica brenda Almagea, Tea Višek, direktorica brenda Fraktal Beauty, Tea Zebić, mag. pharm., voditeljica prodaje Creaticon d.o.o. (Skintegra & Skinlick) i Manuela Picard, osnivačica Manuela Picard Cosmetics. U panel raspravi sudjelovat će i dr. sc. Maja Kovačević, poznata dermatologinja, koja je u proteklih nekoliko godina testirala formule hrvatskih brendova u Estetica Premium Product natječaju.
Panel raspravu na Estetica Demik 2024 stručnom skupu, koji će se održati u 11:00 sati u petak, 18. listopada 2024. u Hilton Garden Inn Zagreb hotelu, Radnička cesta 21, moderirat će Edina Pršić Babić.
Ulaz na stručni skup je besplatan, ali je moguć isključivo uz prethodnu prijavu – PRIJAVITE SE OVDJE: FORMULAR ZA PRIJAVU.
Kako bismo saznali poneke zanimljivosti prije Estetica Demik stručnog skupa, upitali smo Bojanu Mamić, direktoricu tvrtke Almagea, koje su ključne strategije u izgradnji povjerenja među korisnicima i kako se suočiti s izazovima koje donosi pokretanje vlastitog nutri-health i skin care brenda u Hrvatskoj.
„Naše transparentno i odgovorno poslovanje, kvaliteta i profesionalnost prepoznati su od strane korisnika i zdravstvenih djelatnika. Nakon što smo ih zainteresirali inovativnom formulacijom, kvalitetnim sastojcima i jednostavnošću primjene, a u konačnici su se na to sve nadovezali kvalitetni rezultati i zadovoljstvo potrošača, word of mouth krenuo je prirodno. Naš stručni tim nutricionista i farmaceuta ulaže veliku količinu pažnje i truda u svakodnevnu edukaciju zdravstvenih djelatnika te nas posebno veseli kada sa nama podijele pozitivna iskustva i povratne informacije svojih pacijenata“ navodi Bojana.
Izazovi i strategije u izgradnji povjerenja na tržištu
Brend Almagea, koji već 12 godina uspješno posluje na tržištu, tijekom godina se razvijao i jačao, ostajući dosljedan svojim vrijednostima i prepoznatljiv među konkurencijom. Međutim, put do uspjeha nije bio nimalo lagan.
“Na samom početku je bilo zaista puno izazova, od činjenice da smo bili novi igrač na izuzetno zasićenom tržištu, Almagea je bila nepoznati brend, radilo se o kapitalno intenzivnom projektu kojem je bilo potrebno dugoročno kontinuirano investiranje. Ujedno smo konkurirali dodacima prehrani u vlasništvu velikih farmaceutskih kompanija, što nije lako radi budžeta, dugogodišnjeg iskustva i prisustva na globalnom tržištu te pripadajućeg market share-a. Izazova je bilo tada, no imamo ih i dan danas. Svaka godina donosi sa sobom svoje izazove, očekivane i neočekivane, no pozitivno je što nas svaki potakne na novi rast, poslovni i osobni” zaključuje direktorica Almagee.
Uspješno brendiranje na hrvatskom tržištu
Prepoznatljivost brenda ključna je za uspjeh na tržištu, jer omogućuje potrošačima da lako prepoznaju i razlikuju proizvode, što povećava povjerenje i lojalnost kupaca. U današnjem konkurentnom okruženju, jasan identitet i dosljedna komunikacija pomažu brendovima da izgrade snažnu vezu s potrošačima. O tome će na panelici govoriti Tea Višek, direktorica brenda Fraktal Beauty, koja je s nama podijelila što je to ključno u razvoju novih proizvoda te kako se uspješno brendirati na tržištu.
„Prepoznatljivost brenda Fraktal gradimo kombinacijom kvalitetnih i efikasnih proizvoda, sa efikasnom komunikacijom i marketingom – jako mi je drago da se to prepoznaje i izvan naših granica i da polako izlazimo na nekoliko velikih svjetskih tržišta“ ističe direktorica brenda Fraktal Beauty.
„Ideja proizvoda Fraktal Beauty vrti se oko inovativnih aktivnih tvari i inovativnih tehnologija formuliranja. Upravo zato nam je razvoj proizvoda najbitniji dio, kako bi finalni proizvod pružio najbolje rezultate i efikasnost, što potvrđujemo neovisnim testovima” zaključuje naša sugovornica.
Stručni skup Estetica Demik 2024 održat će se u petak, 18. 10. 2024. u hotelu Hilton Garden Inn Zagreb, Radnička cesta 21. Ulaz na stručni skup je besplatan, ali je dopušten isključivo liječnicima, ljekarnicima, stomatolozima i nutricionistima te je moguć uz prethodnu prijavu – PRIJAVITE SE OVDJE: FORMULAR ZA PRIJAVU.
U slučaju dodatnih pitanja, kontaktirajte nas na info@estetica.hr.