Manuela Picard: žena koja zna sve o ljepoti

Kad u istoj rečenici spomenete obrve i konac, sigurno u nastavku slijedi ime Manuele Picard, koja je, slobodno možemo reći, u Zagrebu začetnica threadinga i zaštitni znak savršenog luka iznad očiju. Naravno, slavu nije postigla preko noći.

Sve je počelo, kako kaže ova beauty ekspertica, kada je prije više od dva desetljeća otputovala u London na školovanje za make up artisticu. Plan da u glavnom engleskom gradu ostane par mjeseci produljio se na desetak godina, a Manuela je tamo savladala ne samo “ono po što je došla”, nego i naučila mnogo o poslovanju, upravljanju vremenom i svojim talentima i, u konačnici, upoznala se s drevnom indijskom metodom čupanja obrva, što je bio končić oko kojeg je isplela danas impresivnu karijeru.

Savladavši umijeće threadinga, oblikovala je obrve i mnogim poznatim licima, među ostalim, glumici Sienni Miller, voditeljica na britanskoj televiziji Christini Bleakley, Andrei Corr iz The Corrsa… Vrativši se u Zagreb, otvorila je prvi salon. Svi su željeli imati “njezine” obrve, a Manuela kaže kako je u mjesec dana znala “počupati” i do 700 pari obrva.

Danas je iza nje punih jedanaest godina rada, dva brow bara u Zagrebu s 20-ak zaposlenih i bezbroj edukacija kako bi bila u korak s trendovima… I tu ni je kraj! U potrazi za makeupom i tretmanima koji će odgovoriti na sve njezine potrebe, ova beauty stručnjakinja shvatila je kako je najbolje da ih kreira – sama. Tako je nedavno predstavila make up i skin care liniju s vlastitim potpisom, a najavljuje još noviteta.

Sve to bilo je savršen povod za razgovor s Manuelom Picard o ljepoti, trendovima, beauty navikama Zagrepčanki, malim ženskim tajnama, ali i velikim poslovnim idejama…

• Jeste li, educirajući se u Londonu, sanjali ovako veliki poslovni uspjeh?

– Naravno da ne. Iskreno, sve ovo smatram samo zagrijavanjem, a mislim da najbolji dio tek dolazi. Vidim da se puno mojih kolegica nakon 25 godina u ovoj industriji umori, ne da im se više, moram priznati da tek sada, nakon toliko godina u ovom poslu, točno znam što želim i u kojem smjeru ići.

• Kako je bilo raditi tijekom karantene i pandemije covida?

– Preteško i prestresno. To je bilo jedno užasno nepredvidivo razdoblje u kojem smo živjeli u potpuno izmanipuliranoj situaciji o kojoj je ovisilo sve, i život i posao i budućnost. No svemu dođe kraj pa tako i tome… Inače sam jako pozitivna osoba i od najgore situacije mogu izvući ono najbolje. Pa tako i iz ove…

• Je li vam pandemija otvorile neke nove spoznaje?

– Naravno, neke stvari na koje prije nisam puno obraćala pažnju sada mi je jako bitno – okružila sam se ljudima, privatno i poslovno, koji mi odgovaraju i mičem se od onih koji ne. Takvi vam samo crpe pozitivnu energiju i od njih ništa dobro. Druga stvar koju zapravo mogu zahvaliti pandemiji je da sam tada odlučila napraviti ono što me svi dugo nagovaraju – kreirati svoj brend.

• Kako ste došli na ideju o vlastitoj beauty liniji?

– Pa, evo, razmišljam o tome godinama, a u pandemiji sam čvrsto odlučila – sad ili nikad! Milijun ideja vrtjelo mi se po glavi – kako i koje sastojke staviti zajedno. I prije pandemije distribuirala sam jedan izvrstan američki brend, na kraju sam ih savjetovala i ubacivala u tretmane neke svoje ideje, koje oni sada primjenjuju. Dala sam im i ideje kako napraviti neke proizvode… I tu sam shvatila – zašto to isto ne bih radila za sebe.

• U čemu je prednost vaše linije u odnosu na ostale brendove?

– Samo 6% cjelokupne svjetske proizvodnje kozmetike dolazi od osobe koja to kreira i stoji iza toga. Ostalih 94% su velike komercijalne korporacije kojima je važan jedino broj. Vjerojatno ste čuli za Augustinus Bader i aferu koja se oko njega trenutno događa, najprodavanija krema nije revolucija, nego vrlo osmišljen komercijalni plan jednog milijardera! Često kupim neki proizvod jer me privukao ambalažom, vidjela sam ga na društvenim mrežama, svi ga hvale… I onda shvatim – moj proizvod je 100% bolji jer imam taj luksuz da kužim kožu, da to sve radim od srca, i da zaista želim promijeniti neke navike svojih sadašnjih i budućih klijenata i kupaca – savjetovati ih kako izvrsno njegovati kožu kod kuće. To mi je primarni cilj!

Zaista je vrlo bitno napraviti profesionalni tretman u salonu – pogotovo kod nečiste kože, ali isto tako razumijem da nisu svi za sve, neki nemaju financijsku mogućnost, neki žive predaleko, neki ne stignu. Tu želim svima pokazati da će (uskoro) imati priliku napraviti gotovo profesionalan tretman kod kuće i zaista moći kupiti top proizvode za akne i rozaceju, pigmentaciju ili jednostavno, suhu kožu, ali isto tako dobiti gotovo profesionalni efekt, kod kuće.

• Koji je vaš omiljeni sastojak te linije i zašto?

– Cijela nova linija, koja izlazi krajem godine, prošarana je maskama, tonicima, kremama, pa ne mogu reći da imam jedan sastojak prisutan u svim proizvodima, no ono što je kod nas malo i neuobičajeno je to što koristim ulje manuke u proizvodima za akne. Ulje manuke je sestra čajevca, ali ima 100 puta jače djelovanje pa je i puno djelotvornije kod ublažavanja upalnih procesa od klasičnih proizvoda za akne. Kao kozmetičarka, uvijek gledam na cjelokupnu njegu – nije dovoljno samo ukloniti aknu, koža se mora njegovati, čistiti, održavati. Nije dovoljan jedan tretman ili jedan proizvod da biste uklonili probleme, Skincare je lifestyle.

• Koji proizvod biste istaknuli?

– Teško pitanje. Trenutno je top seller Precision Brow Maskara, a od onog što dolazi – cijela linija za akne i rozaceu je neka skroz druga liga njege… Ne znam imamo li trenutno u Hrvatskoj nešto približno slično. A tu je i Lash I Brow serum za sve koji muku muče s obrvama i trepavicama – u studenome nam izlazi taj predivan serum za rast i njegu.

• Što mislite, zaostajemo li za svjetskim beauty trendovima? Ili smo možda u nekim stvarima i napredniji?

– Mislim da smo još uvijek jako vezani za ono – “ja ću ono što i moja frendica koristi”, kao i još za neke brendove koji vani zaista “izlaze” iz mode. Kod nas su tradicionalni razvikani brendovi hit, vani su niche, personalizirani, manji i ekskluzivniji brendovi i njega hit. No, gledam to više s aspekta samog mentaliteta. Vani su ljudi otvoreniji novom, kod nas nisu, mi smo još uvijek jako tradicionalni. Zaista se nadam da to uspijevam bar malo mijenjati.

• Kad je riječ o njezi, koliko je to Zagrepčankama važno?

– Mislim da se Zagrepčanke vole urediti i izgledati top. Vjerojatno će se ovo shvatiti kao kritika, no puno puta vidim djevojke i žene koje imaju taj savršen instagramski look, too much svega, preopterećenost savršenstvom – presavršenom odjećom, presavršenim make upom, presavršenim filerima. Uvijek mi je nekako ljepše vidjeti njegovanu ženu – s nekoliko bora, jednostavnu, ali vidljivo njegovanu. Zato kroz svoj rad pokušavam zagovarati to da se žene redovitije njeguju – bilo u salonu bilo kod kuće.

• Što je najpopularnije, odnosno što žene najviše traže?

– Obrve, naravno, i tretmane lica – jako često se dogodi da nam klijentice idu na slične tretmane u druge salone i ne vjeruju koja je razlika u kvaliteti između nas i drugih. To je ta razlika koju dobijete kada klijent osjeti da baš volite to što radite. Lash Lift je zaista popularan – mislim da ga nitko u Hrvatskoj ne radi toliko koliko mi, distributeri moraju specijalno za moj salon naručivati više materijala.

• Koji beauty savjet biste dali čitateljicama, a sami ga se pridržavate?

– Čistite kožu 2 x dnevno! Operite je! NE koristite vlažne maramice za uklanjanje make upa, umijte se ujutro i navečer! Uvijek me nasmije kada pročitam jednu od “onih” influencerskih hit gluposti – ne perite kožu ujutro jer će se isušiti, nego samo nanesite kremu – ne znam jesam li ikad čula gori savjet od ovog – to je otprilike kao da sam obukla prljavi veš – zamislite staviti skupocjenu kremu na prljavu kožu. Koje bacanje novca! Zaista, zagrebačka voda je tvrda i moj savjet je kada operete kožu – dok je još vlažna stavite – tonik i kremu, imat ćete puno bolji efekt.

• Kako izgleda vaša beauty rutina?

– Vrlo je jednostavna – ne stavljam previše proizvoda jer imam masniju kožu, i tu je ono standardno pravilo “manje je više” jako bitno, ne koristim više od 3-4 proizvoda. Lice ujutro čistim jednom, a navečer dvaput ako imam make up. Navečer napravim i vrlo nježan piling jer imam osjećaj da nosim pola gradske prljavštine na licu. Koristim tonik s AHA kiselinama. Mislim da bi ga svatko trebao koristiti jer poboljšava rad drugih proizvoda za njegu. Obično imam jednu kremu za lice koju koristim i ujutro i navečer. Jedno do dva puta tjedno stavljam masku, a jednom do dvaput mjesečno si priuštim tretman čišćenja lica, Hydrafacial, Dermapen ili Venus Legacy.

• Supruga ste i majka – kako balansirate sve te obveze?

– Majka sam šestogodišnjih blizanaca, djevojčice i dječaka. Jedna sam od onih koja je mislila da nikad neće biti majka – zanimao me samo posao, a onda mi se u trenu sve preokrenulo i život mi je poslao drugu strukturu. Beskrajno sam zahvalna što je tako. To je neka druga dimenzija ljubavi, inspiracije i, naravno, organizacije. Moj suprug radi sa mnom, a to zaista pomaže u poslovanju i odnosu obitelj-posao jer svoje vrijeme moramo dobro organizirati kako bi sve funkcioniralo. Ponekad moram dulje raditi pa puno puta uskače on s brigom oko klinaca. 

• Kako se opuštate? Koji je vaš omiljeni tretman?

– Mislim da je bitno balansirati unutarnji i vanjski mir. Ponovno sam se počela baviti pilatesom i svaki dan šećem psa šumom, to me jako opušta. I redovito mi moje djevojke naprave tretman lica. Obožavam Luxury Gold Glow, novi tretman koji predstavljamo ovaj mjesec, totalni luksuz za lice i um.

• Godina se bliži kraju, što će, prema vašem iskustvu, biti moderno dogodine?

– Što se beauty svijeta tiče, sve više nam dolaze hibridi make upa i skincarea. Make up više neće biti samo boja koja prekriva usne, oči, kožu ili slično – sav make up će imati njegu u sebi, neki benefit. Ako ćemo u Hrvatskoj primijeniti europski i američki trend, onda je to fresh, “almost no make up” profinjeni look, jako naglašena lijepa koža koja prirodno sjaji (ne highlight sjaji) manje je svega, manje filera i prenaglašenih jagodica i usta. I skincare je pojednostavljen, kreme i serumi su bolji, koncentriraniji, imaju bolja djelovanja. Korejski tip njege od minimalno 10 proizvoda zaista je stvar prošlosti. Mislim da su žene i muškarci u pandemiji postali osvješteniji o kvaliteti svog života, zdravlja i njege i da će se tražiti manje svega, ali bolje, prirodnije i kvalitetnije!

Pročitajte još i ...