Evo zašto je ovo najluksuzniji brend za kosu na svijetu

Prošloga tjedna u splitskom je hotelu Le Méridien Lav održan nezaboravan doživljaj pod nazivom ‘5 osjetila’, u režiji vrhunskog francuskog brenda za njegu kose – Kérastase.

Još od davne 1964. godine pa sve do danas, Kérastase se svojim renomiranim statusom izdigao te postavio najviše standarde u svijetu ljepote, a svakom svojom linijom proizvoda, na tržište donosi nove revolucije. Vrhunski proizvodi i riječima neopisivi salonski tretmani, odavno zbrajaju milijune obožavatelja diljem svijeta.

K Club

Edukacija, podjela iskustva i znanja, ali i proslava uspješnog postojanja Kérastasea, bili su povod K Club trodnevnog eventa u Splitu. Filozofija vrhunske njege kose nije samo u tretmanu za kosu, već u cjelokupnom osjetilnom iskustvu kroz koje Kérastase vodi sve svoje klijente.

Najbolji frizeri iz premium Kérastase salona, influenceri i predstavnici medija iz čak šest zemalja regije, na održanom K Club eventu imali su priliku uživati u nezaboravnom iskustvu koje je probudilo svih pet osjetila. Upravo to bila je nit vodilja čitavog K Club eventa – kroz jedinstvene radionice i edukacije osnažiti i fokusirati sva osjetila te time približiti i objasniti Kérastase iskustvo.

Samo najbolje je dovoljno dobro

Prvu večer uslijedilo je krstarenje brodom oko Splita uz nezaboravan zalazak sunca, šum valova i miris mora. U ovom uistinu spektakularnom ambijentu, uzvanici su uživali uz zvuke saksofona te u okusima svježih morskih delicija.

Putovanje „5 osjetila“ nastavilo se i sljedećeg dana. Influenceri i predstavnici medija uputili su se u tri Kérastase frizerska salona – AK Hair, D’Art i Animi, gdje su se prepustili u ruke vrhunskih frizera i uživali u Kérastase tretmanima.

Moć mirisa

Moć mirisa bila je apsolutni pogodak ovog putovanja, a prezentirana je putem predavanja i radionice koje je održala specijalna gošća eventa, parfumerka Francesca Bianchi. Njezino ime dobro je poznato svim ljubiteljima niche parfema, a kad ih jednom imate priliku probati, ljubav se događa istog trenutka. Iako posjeduje diplomu iz područja povijesti umjetnosti, od malih nogu velika je ljubiteljica parfema, a da strast prema parfemima pretvori u životni poziv, inspirirala ju je knjiga o prirodnoj parfumeriji.

O parfemima uči i eksperimentira cijeli život, a živjela je u nekoliko europskih gradova. Međutim, na stvaranje vlastite linije parfema odlučila se u Amsterdamu, gdje i danas živi. Stvaranje parfema opisuje kao intelektualni proces koji nastaje iz želje za izražavanjem koncepata, osmišljavanjem ideja i evociranjem stanja uma. Parfemi Francesce Bianchi, koje u potpunosti sama osmišljava, odišu senzualnošću i provokativnošću, vjerojatno kao posljedica fokusa na ljudsku prirodu i intimu. Tako je s uzvanicima podijelila svoje inspirativno i dugogodišnje iskustvo te stečeno znanje, a okupljeni su i sami imali priliku isprobati i testirati parfeme.

Zašto baš parfemska radionica? Olfaktivno iskustvo važan je segment Kérastase-a, a radionica Francesce Bianchi uspješno je približila čitav proces pomnog odabira pravih mirisnih nota. Ovo je bila prekrasna prilika koju nije moguće doživjeti svaki dan. Radionica poput ove, ureže se duboko u sjećanje jer su mirisi nešto po čemu se prepoznajemo i pamtimo. Bude sjećanja i stvaraju uspomene.

Opuštanje kroz dodir

U šarmantnom vrtu Arta Caffea održana je i radionica refleksologije, gdje je u fokusu bilo osjetilo dodira, također važna komponenta Kérastase iskustva i tretmana vlasišta. Opuštanje kroz dodir je nešto u čemu naročito uživamo tijekom boravka u salonu. Pranje kose iznimno je važno, djeluje smirujuće i odmiče stres, kojeg danas ne nedostaje.

Drugi dan, odnosno gala večeru, dodatno je obogatila jedna od najtalentiranijih pjevačica mlađe generacije – Džejla Ramović.

Posljednjeg dana eventa, održano je edukativno predavanje za frizerske salone i njihove predstavnike, s ciljem kako unaprijediti svoje poslovanje.

Uvijek prvi

Konstantno pionir u umjetnosti njege kose, Kérastase je po mnogočemu bio prvi: u izradi kupke za njegu, njege za vlasište, maske za njegu te seruma za kosu. Do 60tih godina 20. stoljeća, rutina pranja kose se svodila isključivo na higijenske potrebe, a zatim je 1964.god Kérastase brend lansirao prvu njegu za kosu u svijetu.

Kérastase pruža zahtjevnoj kosi vrhunska, personalizirana, luksuzna rješenja za njegu, a sve uspješnom suradnjom znanosti i profesionalne ekspertize najboljih frizera na svijetu. Kérastase je danas profesionalni brand za njegu kose u svijetu broj jedan, koji svoje luksuzne proizvode prodaje u više od 37 tisuća salona u 65 zemalja. Dobitnik je mnogih prestižnih nagrada kao što je ELLE International Beauty Awards gdje je ženska kupka iz linije Genesis proglašena šamponom godine.

Visoko postavljeni ciljevi

Cilj brenda Kérastase danas, isti je kao i nekada – biti neupitno luksuzan brend za njegu kose. Uvijek ostati dosljedan i vjeran svom nasljeđu te sposoban u privlačenju novih generacija na novim tržištima.

Korištenje Kérastase proizvoda postao je životni stil koji svaku ženu osnažuje i čini najboljom verzijom nje same. Kada je riječ o salonima, Kérastase kroz linije nudi opuštajuće tretmane na koje se vrlo lako naviknuti, a povjerenje klijenata koje uživa već godinama, dokazuje koliko je znanja i iskustva uloženo u svaki proizvod.

Pročitajte još i ...