Prada predstavlja novi parfem koji utjelovljuje modernu ženstvenost

Vrijeme je da uronimo u svijet višedimenzionalnosti i neograničenog broja otkrivenih perspektiva – vrijeme je da otvorimo vrata u Pradin mirisni svijet.

Novi parfem kuće Prada odmah po lansiranju zaokupio je ljubitelje parfema diljem svijeta – a njegovo ime najbolje opisuje što vas očekuje u novoj, prepoznatljivoj bočici.

Prada Paradoxe suštinski je izraz ženskog ideala brenda Prada u svim oblicima i svjež pogled na zagonetno pitanje ženstvenosti. Dominantne note gorke naranče i jasmina, bezvremenski cvjetni tonovi buketa bijelog cvijeća kojima su kontrast avangardne prepoznatljive arome Ambrofix™ i Serenolide™ spajaju se kako bi se stvorio intiman i dugotrajan trag parfema kojim prevladava živahna toplina.

 

Bočica mirisa Prada Paradoxe izraz je mogućnosti reinterpretacije i neprestanog, radoznalog dijaloga brenda, a oblik bočice nadahnut je izvornim logotipom brenda Prada, što čini ovu reinterpretaciju bezvremenskim komadom.

Miris Prada Paradoxe utjelovljuje srž neodredivog ženskog ideala brenda Prada koji se uvijek razvija, žene koja nikad nije ista, ali je uvijek svoja. Ovaj avangardni prepoznatljivi miris osmišljen je na temelju bezvremenskog buketa bijelog cvijeća i dolazi u kultnoj, ali neočekivanoj trokutastoj bočici te tako obuhvaća sve paradoksalne dimenzije mirisa i ličnosti.

Prada paradoks

Pitanje koji mami pažnju i odgovor koji prosvjetljuje: što je paradoks, ako ne neograničeni broj otkrivenih perspektiva?

Spajanje neočekivanih elemenata koje nadahnjuje novi dijalog utkano je u samo tkivo brenda Prada. Na sjecištu raznih problema Prada Paradoxe suštinski je izraz ženskog ideala brenda Prada u svim oblicima, svjež pogled na zagonetno pitanje ženstvenosti. Novi prepoznatljivi ženski miris istražuje simbiozu kontradiktornosti koje su temelj brenda Prada: spoj ručne radinosti i tehnologije, tradicije i suvremenosti, zahtjevnosti i uglađenosti, discipline i mašte. U ovom novostvorenom prostoru nastaje Prada Paradoxe, miris koji je jednako zagonetan i ugodan.

ŽENSKI IDEAL BRENDA PRADA, ŽENA KOJU SE NE MOŽE SMJESTITI U OKVIRE

Prada Paradoxe izražava kompleksnosti ličnosti i oslobođenje koje dolazi uz status žene koju je nemoguće definirati. Ovdje kontradiktornost žena otkriva ono što im je zajedničko te otključava više dimenzija bitka, a time započinje dijalog kojim se istražuje i dolazi do otkrića.

Neprekidno paradoksalno djelovanje tih sila i protusila namjera je, pozitivna svrha i prostor koji udomaćuje čitavu simfoniju glasova žena, a svaka od njih ispunjava mnoštvo uloga u svakom trenutku. Miris neodredive žene koji se odmah prepoznaje.

REKONSTRUIRANA IKONA

Bočica mirisa Prada Paradoxe izraz je mogućnosti reinterpretacije i neprestanog, radoznalog dijaloga brenda Prada. Oblik bočice nadahnut je izvornim logotipom brenda Prada, što čini ovu reinterpretaciju logotipa bezvremenskim komadom.

Radi se o odmaku od tradicionalnog dizajna bočice, ona je sada minimalistička i luksuzna te zamišljena da leži postrance. Stoji nakoso, ali čvrsto – promijenjenog je položaja, ali stabilnog – bočica mirisa Prada Paradoxe leži u estetski privlačnom položaju, optimistično se uzdiže od dna do vrha. Sjajna, radikalna struktura bočice predstavlja osobine sofisticiranosti i avangarde brenda Prada te njima dodaje dašak osebujnosti. U kontrastu s prepoznatljivim trokutastim oblikom bočice stoje njezini zaobljeni rubovi, dok naglašena crna boja logotipa leži na delikatnoj koraljno-ružičastoj pozadini. Ženstvena, ali upadljiva i odmah prepoznatljiva bočica na vrhu ima zlatnu pumpicu s grbom brenda Prada koju dopunjava zlatni logotip na crnom čepu.

Na kutiji mirisa izrezbaren je uzorak koji podsjeća na prepoznatljiv uzorak Saffiano kože brenda Prada. Izrezani trokutasti logotip na vrhu kutije objedinjuje funkciju i oblik te omogućava jednostavno otvaranje. Odnos koraljno-ružičaste boje, laganog sjaja i intenzivne crne boje sadržan je u logotipu brenda Prada koji je na kutiji djelomično prekriven bijelom oznakom Paradoxe – simbolom novog izraza ženstvenosti koji pruža brend Prada.

QR kod u silueti trokutastog logotipa brenda Prada prisutan je na svakoj kutiji. Svaki kod predstavlja poziv na istraživanje i otkrivanje mirisa Prada Paradoxe, što uključuje proširenu stvarnost, filtre i uvide iza kulisa brenda Prada.

PONOVNO OSMIŠLJENI KULTNI SASTOJCI

Brend Prada iskoristio je zagonetnost kultnih sastojaka da bi stvorio potpuno nove osjetne doživljaje mirisa Prada Paradoxe. Miris Prada Paradoxe intimno je ostvarenje jedinstvenog izbora dimenzija. U skladu s kreativnim duhom brenda i pod vodstvom kreativnih direktora Miuccie Prada i Rafa Simonsa, miris su osmislili majstorski parfumeri škole Givaudan Nadège Le Garlantezec, Shyamala Maisondieu i Antoine Miasondieu, kako bi ujedinili bezvremenost i avangardu, prirodu i inovaciju.

Svijet tehnologije prvo svjedoči tome kako Prada Paradoxe istražuje prirodu uz pomoć inovativne tehnike osmišljene za brend Prada kojom se miris prikuplja iz pupoljka cvijeta gorke naranče prije nego li prolista. Isticanjem njegove cvjetne, intenzivne i svježe note postiže se nova svježina. Neočekivana dimenzija senzualnosti otkriva se kroz upotrebu arome Ambrofix™ koja se obično stavlja u muške mirise. Iz tog se inovativnog biološki prerađenog jantara prirodno izvlači moćna, stabilna i autentična drvenasta nota ambergrisa.

Jedna od najraširenijih aroma na svijetu je Serenolide™, nova i revolucionarna molekula mošusa koja nudi novu definiciju intenziteta tako da ostavlja prepoznatljiv, ali intiman trag. Elegantni mošus ostavlja intenzivni trag dužeg trajanja nego inače te se stoga njegove gornje note mogu primijetiti istog časa i djeluje tako da stvara osjećaj druge kože. Prada Paradoxe miris je koji uključuje tri sastojka iz održivih izvora, uključujući marokansko ulje gorke naranče, ekstrakt vanilije i srž kalabrijskog bergamota. Novi proces biološke prerade u više koraka kojim se dobiva Ambrofix™ omogućuje prirodno izvlačenje jantara iz šećerne trske umjesto iz kadulje, što zahtijeva 100 puta manje poljoprivrednog zemljišta od tradicionalnih procesa izrade.

Serenolide™ je nova, obnovljiva molekula mošusa te je jedna od najraširenijih na svijetu, a stvorena je za ovaj miris. Ambalaža proizvoda Prada Paradoxe može se reciklirati, to se odnosi i na kutije i na bočice. Staklene bočice osmišljene su tako da se što više smanji težina i količina stakla, a kutije imaju certifikat FSC™ MIX, što osigurava da se papir i karton upotrebljavaju na održiv način.

Svi parfemi iz linije Prada Paradoxe mogu se ponovno napuniti, čime se štedi materijal za ambalažu. Jedna bočica mirisa Prada Paradoxe od 50 ml i bočica za ponovno punjenje od 100 ml pridonose smanjenju upotrebe ukupnih materijala za 40 % u odnosu na tri bočice mirisa Prada Paradoxe od 50 ml. To uključuje 29 % stakla, 67 % metala, 46 % plastike i 39 % kartona.

ELEGANCIJA PARADOKSA

Emma Watson je Prada Paradoxe. Kao utjelovljenje ženskog ideala brenda Prada, britanska glumica, aktivistkinja i umjetnica prava je predstavnica moderne ženstvenosti koja ispisuje nova pravila za novu generaciju kroz višedimenzionalnost koja nikada nije ista, ali je uvijek autentična.

Uvrštena je na popis 100 najutjecajnijih ljudi časopisa Time, a njezin rad u ulozi UN-ove veleposlanice i njezin asertivni, otvoreni feminizam nadopunjuju njen nagrađivani glumački rad. Njezina moć leži u njezinoj slojevitoj prirodi, odanim obožavateljima i intimnoj povezanosti s izrazito angažiranom generacijom koja se čvrsto zalaže za promjene. Budući da posjeduje senzualnost koju naglašava sofisticiranost i intelekt te duboka svijest o kolektivnom iskustvu, Emma Watson utjelovljenje je novog prepoznatljivog ženskog mirisa brenda Prada.

FILMSKA KAMPANJA, NEODREDIVA ŽENA

Zauzvrat za sudjelovanje u kampanji Prada Paradoxe, Emma Watson je zatražila samo jednu stvar – htjela je sama režirati film. Njezin redateljski prvijenac slavi ljude koji su živi paradoksi i osnažuje ih.

Ona ponovno interpretira pojam muze time što se postavlja i ispred i iza kamere, piše vlastiti scenarij i pripovijeda vlastitu priču te tako ponovno ispisuje pravila kako bi predstavila najautentičniju verziju sebe. Film je njezin osobni izraz i perspektiva, uvid je to u njezine mnoge različitosti u njihovim neočekivanim simbiozama. U suštini, Watson je skladala dinamičnu simfoniju koja slavi sve njezine dimenzije – nju kao umjetnicu, aktivistkinju, glumicu, ženu – one su u njoj sve žive i energične, oslobođene u duhu neodredivosti.

MEDIJSKA KAMPANJA, IZRAZ NEOČEKIVANOG

Emma Watson ponovno se predstavlja kroz leću fotoaparata Harleya Weira u medijskoj kampanji koja objeručke prihvaća duh ukošene bočice mirisa Prada Paradoxe koja mijenja pravila. Očekivanja su u potpunosti izokrenuta usred slavlja autentične ljepote i samoizražavanja bez zadrške – sloboda prihvaćanja svih naših osobina koje se kontinuirano razvijaju kao izraz naše statične ličnosti.

Prada Paradoxe možete pronaći u odabranim Douglas i Müller parfumerijama, te na stranicama parfumerije Douglas.

Pročitajte još i ...