Samo na Estetici: jedna od najuspješnijih hrvatskih menadžerica u svijetu ljepote i estetike

Na hrvatskoj estetskoj sceni ističe se nekoliko imena bez kojih ne može proći niti jedna rasprava o novitetima, napretku i mogućnostima estetske medicine i kozmetologije – a među ta imena svakako spada i naša današnja sugovornica, dr. sc. Ana Ljevar, mag. pharm, MBA.

Dugogodišnjim radom u području medicinskih i kozmetičkih proizvoda, postala je jedna od najistaknutijih stručnjakinja u polju medicinske estetike i kozmetologije. Svojim je predanim radom i strašću znatno doprinijela približavanju estetske medicine široj javnosti.

Dr. sc. Ana Ljevar s dr.Nevijom Delalle na dodjeli nagrada Estetica Premium Product

Danas je vlasnica i direktorica tvrtke Humed pharma, generalnog zastupnika renomiranih medicinskih i kozmetičkih brendova proizvođača Skin Tech Pharma Group, Cantabria Labs, TSK, Physioderm te medicinskih proizvoda talijanske tvrtke IBSA Farmaceutici – među kojima se ističu fileri brenda Aliaxin te svjetski popularni Profhilo. Odnedavno se u portfelju njene kompanije nalaze i proizvodi brenda skinbetter science™ , iza kojeg stoji osnivač svjetski poznatog Restylanea.

Nakon diplome na Prehrambeno-biotehnološkom fakultetu u Zagrebu, doktorirala je na području nutricionizma, magistrirala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a završila je i Farmaceutski fakultet u Novom Sadu – pa je sasvim logično da smo i intervju započeli pitanjem o strasti prema učenju…

Vaša poslovna biografija je zaista impresivna – tri fakulteta, doktorat, magisterij, privatno poduzetništvo, brojna usavršavanja… Što potiče vašu želju za obrazovanjem i usavršavanjem?

Prije nekoliko godina bila je impresivnija – budući da sam imala manje godina, sad su se već svi navikli na moju opsesiju školovanjem … A kako je sve krenulo? Mama mi je još kao maloj djevojčici govorila kada bih se „borila za pravdu“: “uči kćeri, znanje ti nitko nikada neće moći oduzeti.” Inače ne vjerujem baš svemu, ali u to sam očito jako povjerovala…. Sve ostalo je samo rezultat vjere – u ovom slučaju u sebe.

Kako ste se odlučili pokrenuti svoju kompaniju, što vas je motiviralo na to? Kako je izgledao vaš karijerni put?

Nakon završenog prvog fakulteta počela sam raditi u najboljoj hrvatskoj veledrogeriji, Oktal pharmi. Od prvog dana rada u toj tvrtki imala sam mogućnost naučiti jako puno – prvih nekoliko mjeseci običaj je da zaposlenik prođe sve odjele, kako bi imao cjelokupnu sliku što se gdje radi, što se priprema i kako prolazi cijeli proces prodaje. Sedam godina mi je bilo dovoljno da shvatim da trebam ići dalje, a u svijet estetskih proizvoda ušla sam sasvim slučajno. Bila sam Product Manager za svjetski poznate dezinficijense Anios. Jednog dana je došao tadašnji šef i rekao da dobivam još jedan program. Nisam znala ništa o tom području, no jako brzo sam sve prihvatila i tada je krenula moja ljubav prema ljepoti.

Kako ste se odlučili otići iz zlatnog kaveza farmaceutske kompanije (op.a. izraz preuzet iz intervjua Prve privatne gimnazije) i ubaciti u privatne poduzetničke vode?

Za neke stvari u životu jednostavno trebaš biti malo lud, imati puno hrabrosti i krenuti… U svakom slučaju osigurala sam si diplomama da se uvijek mogu vratiti u taj isti kavez. Poduzetništvo je najbolje što mi se u životu dogodilo. Nije lako, borba je iz dana u dan, no ne bih se mijenjala ni za što drugo. Nakon 8 godina postojanja Humed pharme, postali smo prepoznatljivi po najboljim proizvodima na tržištu Hrvatske i Slovenije u svijetu medicinskih proizvoda iz područja estetike, zastupamo jednog od najboljih proizvođača dermokozmetike Cantabria labs – a brend Heliocare je definitivno najveći junak u kategoriji zaštiti od sunca.

Kako odabirete brendove koji će biti u portfelju vaše kompanije?

Humed pharma se bori uvijek dovesti na naše tržište samo kvalitetne proizvode – u našem portfelju nemamo niti jedan proizvod koji ne daje rezultate. Osobno nisam isključivo prodajno orijentirana, cilj mi nikada nije bio nekome nešto “podvaliti” samo da bi se prodalo. Sve proizvode koje izaberem detaljno istražim i isprobam. Bitno mi je opravdati povjerenje koje imamo kod liječnika koji rade s našim proizvodima, kao i kod magistri te kod svih korisnika naše dermokozmetike… Nama je cilj biti najbolji, a održati se na toj poziciji nije lako!

Koji vam je poslovni cilj u životu?

Svaki cilj u životu treba biti realan. Ja sam do sada dokazala da sam u mnogo čemu nerealna, ali… možda je to drugima nerealno – meni sasvim normalno. Moj cilj je i dalje imati uspješnu tvrtku, biti najbolja u klasi, imati zadovoljne zaposlenike i partnere, organski rasti i biti broj 1. Čekaj, jesam li gore napisala realne planove? Ma nama je samo nebo granica, život je jedan. Mnoge odgovore u ovom intervjuu bih bolje otpjevala nego napisala, jer “Ča je život vengo fantažija.”

I na kraju cijele balade – ono što je meni bitno, ne pasti u zamku uspješnosti, već ostati čovjek. Najviše od svega ove godine mi je napunilo srce što sam odlučila donirati domove za nezbrinutu djecu i zaštititi ih od sunca. Neke stvari se ne mogu nadoknaditi materijalno, a to shvatiš na takvim mjestima.

Gdje vidite svoju tvrtku ili brendove iz portfelja za 10 godina?

Vjerujem da ćemo dovesti i neke nove stvari na tržište, ali i ojačati dodatno sve ono što već imamo. Konstantno pratim trendove, obilazim kongrese, istražujem… Bez obzira na to što smo na svjetskom tržištu mali kao zemlja, borim se dovesti i održati najbolje i našim klijentima. Baš smo nedavno dobili novo zastupstvo, skinbetter science® kozmetiku. O tome će se sigurno mnogo pričati – skinbetter science® spada u najbrže rastući kozmetički brand u posljednjih 5 godina na svijetu – a sad smo i mi dio te obitelji.

Izvor foto: skinbetter science

Što vas pokreće i motivira u poslovnom životu?

Zadovoljni korisnici, divni ljudi s kojima radimo… A sve u cilju da ljudi budu ljepši, zadovoljniji sobom, bolji.

Kako započinje vaše jutro? Koje beauty rituale nikada ne propuštate za početak dana?

Što sam starija, teže se budim (možda su to čari poduzetništva pa se čovjek rjeđe odmara) pa moji jutarnji rituali nisu jako složeni. Bez čega moje jutro ne može započeti?  Čišćenje lica, serum, krema za lice, obavezno zaštita od sunca i make up – a moje šminkanje se sastoji od pudera, bronzera, rumenila i maskare. Jednostavno, zar ne?

, Image: 313706967, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Alamy

Koji vam je omiljeni parfem i zašto?

Imam ljetnu i zimsku varijantu. Moj ljetni izbor je Vittoria Apuana Profumi del Forte, jer je senzualna i delikatna te podsjeća na ljeto čak i kada sam u Zagrebu i radim. Podsjeća na Coppertone iz djetinjstva pa budi neke lijepe uspomene.

Zimska opcija je Kurkdjian Baccarat Rouge 540; orijentalno-cvjetni miris koji se na koži stapa kao topla, kremasta ambra i cvjetno-drvenasti povjetarac. Poseban, drugačiji i svoj. Ili ga voliš ili ne. Kod mene nema sive (smijeh).

Koji su vam omiljeni kozmetički brendovi kojima ste uvijek vjerni?

Endocare – dnevna njega, Neoretin – borba protiv hiperpigmentacija, Heliocare – zaštita od sunca. U zadnjih par mjeseci koristim i skinbetter science® i ne bih ga mijenjala ni za što. Posebno Alto i alpharet cream – onaj osjećaj kad ti nešto odgovara na prvu. Što se tiče makeupa, to su brendovi Shiseido i Bobbi Brown.

Koji su vam najdraži odjevni komadi u ormaru?

Tko me dobro poznaje, zna da sam jednostavna i brza u spremanju. Nisam tip koji se oblači satima. Najdraže su mi haljine jer uvelike pojednostavljuju cijeli proces.

Na noge stavim cipele, obavezno ravne jer brzo hodam (štikle nisu dio mog dnevnog outfita) i ja sam spremna. I ono bez čega nikako ne mogu, većinu mjeseci u godini je – šal.

Je li vam važniji dobar makeup ili kvalitetna torba/cipele?

Meni je kvaliteta izrazito važna – makeup je neupitno kvalitetan kao i sva kozmetika koju koristim. A torbe i cipele su nešto na što bih potrošila bogatstvo.

Imate li omiljenog dizajnera?

Loewe i Max Mara Sportmax. Jer imaju i casual liniju za nas brze i okretne.

Što nikada ne biste obukli?

Crvenu haljinu. Odnosno, apsolutno ništa crveno.

Bez čega (od kozmetičkih proizvoda, naravno) nikada ne izlazite iz kuće?

Bez balzama za usne, kreme za ruke i Heliocarea.

Da vam sada zavirimo u torbicu – što bismo od kozmetičkih proizvoda pronašli?

Skinbetter tone smart puder, Heliocare 360 AK emulsion, stick za usne i  Elisabeth Arden Eight hour cream za ruke. Nezamjenjiva.

Koliko dnevno posvećujete vremena uređivanju?

Najviše volim prirodno, lijepo i umjereno. Malo je u našem biznisu teško održati balans, no ja se uspijevam izboriti i održati sve što se meni sviđa. Ujutro se sredim prije posla – za pola sata sam i obučena i našminkana. Ne pretjerujem ni u čemu, ne opterećujem se drugima, možda zato toliko i uživam u svemu.

Kojim tretmanima održavate mladolikost i svježinu kože?

Profhilo – ne znam je li potrebno reći išta o tom tretmanu. Jedan, jedini, nezamjenjiv. PROFHILO.

Toliko se piše o njemu da nema smisla išta ponavljati. Profhilo – jer je jedini proizvod koji ima specifične učinke koje ne može postići niti jedan drugi oblik hijaluronske kiseline. Profhilo je HIT tretman u cijelom svijetu, najbolje što je dala industrija estetskih proizvoda u zadnjih par godina. A ja još imam sreću da zastupam proizvod na našim područjima.

Kako po vama izgleda idealna žena, koji dojam ostavlja?

Samouvjerena, lijepa na svoj način, nikako ne prati trendove koji nam se konstantno nameću i traže od nas da budemo sve jednake, fit, uspješne, visoke, mršave, ovakve ili onakve. Žena koja ima svoje JA – za mene ima sve. Nemamo sve iste ciljeve, želje, planove. Svaka od nas bira svoj put.

Što po vašem mišljenu čini ženu uspješnom?

Definitivno neupitna vjera u sebe, trud i odvažnost. Nije lako biti jak i nepokolebljiv u svijetu muških, još uvijek se na našim prostorima smatra da su muškarci rođeni poduzetnici, a ženi je mjesto u kući, ponajbolje u kuhinji. Sebe smatram boljom u nekim drugim oblastima što se i vidi iz mog djelovanja.

Pročitajte još i ...