Hrvatske menadžerice otkrivaju francuski pristup age managementu

Koraljka Mlakar, Business Unit Manager tvrtke NAOS, i Maja Kurtanjek, Product Manager Bioderme, bile su nam izvrsni sugovornici kad smo poželjeli pobliže upoznati brend čiji su proizvodi često na top listi žena koje vole promišljeni pristup njezi, koje se ne gube u moru kozmetike na tržištu i točno znaju što žele – pomoći koži da se sama obnavlja i bori protiv agresora koji je napadaju na dnevnoj bazi, a ne je zagušiti pretjeranom količinom proizvoda.

“Umjesto pretjeranog tretiranja kože, ona mora naučiti pravilno funkcionirati”, rekao je francuski farmaceut i biolog Jean-Noël Thorel koji je stvorio tvrtku NAOS – čiji je brend i Bioderma. Možete li našim čitateljicama objasniti njegov stav? Što je ekobiologija, koju također spominje?

Francuski farmaceut i biolog Jean-Noël Thorel 1977. lansirao je prvi Bioderma proizvod vodeći se idejom da je koža ekosustav koji se neprestano mijenja prilagođavajući se okolišu. Ekobiologija, koja spaja riječi „ekosustav“ i „biologija“, temelji se baš na toj činjenici – da su ekosustav naše kože, naš životni stil i naše okruženje neraskidivo povezani te međusobno komuniciraju. Zato su Bioderma proizvodi osmišljeni s ciljem da pomognu koži da se prilagodi okruženju te da iz vlastitih izvora djeluje na uzroke neravnoteže u kojoj se iz nekog razloga našla – kako bi povratila svoje prirodne funkcije. Koža se, naime, sama bori, sama funkcionira, samo je u tome treba prirodno podržati.

Zagađenje, vremenski uvjeti, UV zrake, bolesti, lijekovi, starenje… Svi ti čimbenici oslabljuju njezinu ravnotežu i obrambeni mehanizam pa ona postaje osjetljivija i reaktivna, pojavljuju se prištići, crvenilo i iritacije. Koža svake osobe reagira na svoj način, ovisno o svom DNK. Bioderma koristi svu svoju stručnost u biologiji kože i inteligenciji ekosustava kako bi razumjela sve tipove osjetljivosti kože i njezine kontinuirane interakcije te pružila odgovor na svaku disfunkciju. Biologija je tu u službi dermatologije, u službi zdravlja.

Koja je najvažnija misija brenda?

Najvažnija misija našeg brenda je „Njega prije svega“. U Biodermi podržavamo i poboljšavamo kvalitetu života svakog pojedinca, strastveno se o tome brinemo. Neprestano tražimo inovacije kako bismo ponudili učinkovita dermatološka rješenja koja uistinu aktiviraju obrambeni mehanizam kože, a pritom su jednostavna za svakodnevnu upotrebu.

Koraljka Mlakar, Business Unit Manager tvrtke NAOS, i Maja Kurtanjek, Product Manager Bioderme

Na vašim stranicama piše da je na svakih 1.000.000 prodanih proizvoda zabilježen manje od jedan slučaj netolerancije. Kako to postižete?  

Osim na simptome, Bioderma proizvodi djeluju i na uzroke neravnoteže kože. Cilj im je trajno očvrsnuti kožu i „naučiti“ je kako da se prilagodi svom okruženju. Kako bismo to postigli, odabiremo čiste, visokokvalitetne molekule s ciljanim biološkim mehanizmom djelovanja i u optimalnim količinama. A kako koža bolje apsorbira komponente koje zrcale njezin vlastiti sastav, preferiramo biomimetičke sastojke  – dakle, one koji su prirodno prisutni u koži ili one koji oponašaju njezine prirodne funkcije. Za problematičnu kožu biraju se, naravno, specifični aktivni sastojci zbog prepoznate dermatološke učinkovitosti.

Koraljka Mlakar

Koži zapravo treba pomoći da se sama prilagodi i vrati u stanje ravnoteže. A kako bi se to postiglo na optimalan način, u savršenoj ravnoteži moraju biti ova četiri faktora: aktivni sastojci, pomno odmjerene doze, osjetilno iskustvo i jednostavnost svakodnevne primjene. Bitno je naglasiti i da svi naši proizvodi prolaze čak 125 testova kvalitete. Također, iako na tržišti postoji oko 50 000 sastojaka dopuštenih za uporabu u dermokozmetici, u NAOSU smo odabrali samo njih petstotinjak, za koje smo sigurni da zadovoljavaju naše kriterije te su koži zaista potrebni.

Age management

Vaš najpoznatiji proizvod je micelarna voda. Ne znaju svi da je Bioderma bila prva koja je ovaj popularni proizvod lansirala na tržište…

Da, 1995. godine Laboratorij Bioderma proizveo je prvu micelarnu vodu na svijetu. Sensibio H2O je prva i jedina dermatološka micelarna voda koja je u potpunosti kompatibilna s kožom. Osim što uklanja 99 posto make-upa i 98 posto sitnih čestica, uklanja i 78 posto teških metala prisutnih u zagađenom gradskom zraku – i to i s površine kože, i iz njezinih gornjih slojeva. Ima fiziološki pH koji poštuje ekosustav kože, što je razlikuje od brojnih drugih verzija prisutnih na tržištu.

Maja Kurtanjek

Sensibio H2O micelarna voda ispitana je pod dermatološkim i oftalmološkim nadzorom, a važno je napomenuti kako je ne treba ispirati s obzirom na to da je farmaceutske čistoće te je puno čišća od vode iz slavine koju svakodnevno koristimo za umivanje. I još jedan kuriozitet: jedna Bioderma Sensibio H2O prodaje se u svijetu svake sekunde.

Više o Bioderma micelarnoj vodi pročitajte OVDJE.

Kako se u vašu viziju prirodne ljepote uklapaju proizvodi za anti-ageing?

Mi u Biodermi to volimo nazivati age managementom, a kako bi koža što dulje bila zdrava i lijepa, u kolekciji imamo veliku liniju proizvoda za fotoprotekciju – koja je prvi korak u sprečavanju prerane pojave znakova starenja. U liniji Photoderm tako možete pronaći kreme za lice namijenjene različitim tipovima i problematikama (akne, hiperpigmentacije), a jedan od novijih proizvoda s inovativnom formulacijom je i gel krema Photoderm Spot-Age SPF50+ namijenjena koži s tamnim mrljama, koja vrlo uspješno zaglađuje bore.

Naša beauty rutina

Bez kojih Bioderminih proizvoda ne možete zamisliti jutro, a bez kojih večer?

Maja: Navečer moja rutina izgleda ovako: istuširam se Atoderm uljem za tuširanje te nakon toga nanesem Atoderm kremu za tijelo. Lice očistim micelarnom vodom, a onda nanosim Hydrabio Serum i nakon njega Hydrabio Creme. Ujutro micelarnom vodom odstranim s lica sve nečistoće koje su se nakupile tijekom noći te uklonim ostatke večernje rutine, a zatim nanesem Sebium pore refiner te Photoderm Cover touch SPF50+.

Zbog čega je Bioderma Hydrabio serum toliko poseban, pročitajte OVDJE.

Koraljka: I kod mene je slično: navečer se istuširam uljem Atoderm Huile de douche i nanesem Atoderm kremu za tijelo poslije tuširanja, lice očistim micelarnom vodom, a zatim područje oko očiju namažem Atoderm Intensive Eye kremom, a lice Atoderm kremom. Ujutro je raspored ovakav: micelarna voda, Hydrabio krema i Atoderm Intensive Eye.

Stoji li vam neki preparat na radnom stolu?

Maja: Atoderm stick za usne i Atoderm krema za ruke.

Koraljka: Atoderm Stick za usne obavezno.

Koje njegujuće tretmane volite?

Maja: Premda definitivno ima odličnih dermatoloških tretmana, potrebe moje kože zasad uspješno podmiruje Bioderma kozmetika, a kao proizvod s učinkom tretmana izdvojila bih Bioderma Sebium night peel, koji ponekad koristim.

Koraljka: Također ponekad koristim Bioderma Sebium night peel.

Gdje, prema vašem iskustvu, žene najviše griješe u pristupu koži?

Žene koje puno pažnje posvećuju njezi, ali rezultati izostaju, uglavnom griješe jer kožu pretjerano tretiraju, ili koriste razne proizvode čiji sastav, zapravo, ne poznaju. Pa se tako nekad dogodi da se kod određenih kombinacija proizvoda učinak sastojaka poništava… Dosta velik problem imaju i djevojke čija je koža problematična, s aknama. Naime, nedovoljno su educirane, nestrpljive – i ne ustraju u njezi. Ništa se ne može promijeniti preko noći, za sve treba vremena. Ovdje bi smo također htjele naglasiti važnost korištenja SPF-a, i to tijekom cijele godine. Mislimo kako se svijest oko toga počela mijenjati.

Koji biste savjet dali našim čitateljicama vezan uz izbor kozmetike?

Ako se radi o rješavanju nekog konkretnog problema, svakako savjetujemo posjet dermatologu. Kako bi odabrale optimalnu njegu, trebaju točno znati kakav tip i stanje kože imaju. Savjetujemo im također da pažljivo čitaju sastave te da paze na udio parfema u kozmetici i budu oprezne s pripravcima iz kućne radinosti te s korištenjem eteričnih ulja. Dosta prirodnih sastojaka može biti vrlo alergeno i napraviti veliku štetu te, što je najgore, oštetiti kožnu barijeru – a to može ostaviti trajne posljedice.

Koji trendovi trenutačno vladaju svijetom kozmetike?

Ne pratimo trendove, fokusiramo se na stvaranje kozmetike koja će doista pomoći koži. No, primjećujemo da su trenutačno trend neki sastojci, kao što su salicilna kiselina, hijaluronska kiselina, vitamin C, retinoidi itd. Smatramo kako ne treba podlijegati trendovima već pronaći pravu rutinu i biti dosljedan.

Koje su to osobine proizvoda zbog kojih bi kupac u moru artikala odabrao baš Biodermin?

Bioderma je renomirani brend, a osim što se na svjetskom tržištu nalazimo već više od 40 godina, kao svoju veliku prednost možemo naglasiti klinička testiranja – uz dermatološki, oftalmološki i pedijatrijski nadzor. Kao što smo već spomenule, naši proizvodi prolaze čak 125 kliničkih testova.

Istaknuli bismo i patente, kojih ima iznimno puno. U Biodermi se, naime, mnogo pozornosti posvećuje ispravnoj formulaciji: jer ako uzmemo savršene sastojke, ali u pogrešnim omjerima, iz njih nikad ne možemo izvući maksimum.

Pročitajte još i ...