Konstantno usavršavanje, stručnost i vrhunska kvaliteta odlike su kreativne suradnje renomiranog branda L’Oréal Professionnel Paris i najboljih salona, a jednoj takvoj suradnji svjedočili su jučer brojni stručnjaci iz svijeta kose.
Stalna usavršavanja odlika su brenda
Etablirani pariški brand L’Oréal Professionnel sinonim je za kvalitetu, stručnost, inovativna rješenja, ali i uvijek zadovoljne klijente. Pod okriljem L’Oréal Professionnela nastali su Salon Expert saloni, koji s brandom dijele viziju, potrebu za stalnim usavršavanjem i težnju za postizanjem najboljih rezultata te djeluju kao most između L’Oréal Professionnela i krajnjih klijenta.
Riječ je o salonima koji neprekidno ulažu u vlastiti razvoj, edukaciju o najnovijim tehnikama i trendovima te koriste L’Oréal Professionnel proizvode. Time su zajamčeni vrhunski rezultati za sve vrste usluga: bojenja kose, pramenova, balayagea ili njege kose.
Večera za stručnjake
U svrhu stalne nadgradnje, održana je digitalna radionica koju je održao Tomislav Pancirov, konzultant za digitalne komunikacije i brendiranje, poznat po režiranju i snimanju dinamičnih Instagram Reelsa u kojima je fokus uvijek na emociji gledatelja.
U predivnom interijeru poznatog zagrebačkog restorana Dubravkin put, predstavnici Salon Experta imali su priliku u predavanju Tomislava Pancirova saznati više na temu emocionalnog brendiranja za salone i brand arhetipa sa svjetskim primjerima uspješnog brendiranja u industriji luksuza.
Važnost kontinuiranog učenja i ulaganja u Salon Expert ističe i Renata Novak, Development Manager Profesionalne divizije L’Oréala: „L’Oréal Professionnel oduvijek je bio usmjeren na frizere.
Razmjena iskustava i ideja
“Oni su centar našeg poslovanja i naša želja i dužnost je omogućiti im sve alate koji su potrebni, da oni svoju viziju mogu prenijeti na klijentice i omogućiti im ono najvažnije, da se one osjećaju bolje. Konstantno ulažemo u njihov razvoj u svakom aspektu pa tako i danas u sklopu ove Salon Expert večere, odlučili smo im ponuditi digital edukaciju koja će im omogućiti da budu kompetitivni i spremni na sve digitalne izazove s kojima se susreću u svom poslovanju.“
Sinoćnja digitalna radionica bila je savršen spoj ugodnog i korisnog. Nakon edukativne digitalne radionice na kojoj su okupljeni mogli naučiti kako se prilagoditi modernom poslovanju, uslijedili su večera i ugodno druženje, koje je poslužilo i kao razmjena iskustava i ideja.
Postulat brenda – biti u korak s vremenom
Biti u koraku s vremenom zasigurno je postulat kojim se brand L’Oréal Professionnel vodi. Rođen je u Parizu, mjestu koje diktira trendove i postavlja ljestvicu kvalitete. Među bogatom ostavštinom L’Oréal Professionnel-a ističu se: prva bezopasna boja za kosu, prva hladna trajna, prve škole i natjecanja, izvorna tehnika French Balayage.
Naglasak na ekološkoj osjetljivosti, poticaj salonima u kojima se klijenti osjećaju uvaženo i poštovano, razlozi su zbog kojih je L’Oréal Professionnel brand koji već desetljećima postavlja kriterije u svijetu kose.