Uživajte na suncu uz formule koje jamče sjajnu i sigurnu preplanulost

Sunce može biti naš najbolji prijatelj i najgori neprijatelj. Da, obično nas raduje i zbog njega se bolje osjećamo, ali također, dugoročno gledano, može pojačati ekcem, alergije i akne. Najnovija dermatološka saznanja ukazuju na to da utječe na kožu tijekom cijele godine i može prouzročiti ubrzano starenje, pigmentacije i oštećenje DNK.

Velikim međunarodnim online događajem DERMLIVE, koji je posvećen zaštiti od sunca, La Roche-Posay podiže svijest o optimalnoj zaštiti od sunca i pruža učinkovita rješenja za svaki tip kože. Kao istinski zagovornici zdravlja kože i pioniri kad je riječ o zaštiti od sunca već 27 godina, s poznatom linijom Anthelios, La Roche-Posay brend predstavlja tri cilja: podizanje svijesti o učincima sunca na kožu, širenje najnovijih dermatoloških saznanja i rješenja kako bi pomogli ljudima zaštititi se i spriječiti rak kože.

10 stvari koje trebate znati o zaštiti od sunca

  • 95 % sunčevih zraka koje dosegnu Zemlju su UVA zrake. Za razliku od UVB zraka, koje su odgovorne za opekline od sunca, UVA zrake odgovorne su za starenje kože, hiperpigmentaciju i oštećenje DNK
  • 365 dana u godini: UVA zrake prisutne su tijekom cijele godine i mogu proći kroz oblake i prozore
  • 80 % znakova starenja (pigmentacija i bora) uzrokuje izlaganje UV zračenju
  • 20 puta: koža je otprilike 20 puta više izložena UVA zrakama nego UVB zrakama.
  • 28 % Europljana upotrebljava proizvode za zaštitu od sunca svakog dana, dok u SAD-u taj postotak iznosi 38 %, au Kini 52 %, što ukazuje na potrebu za obrazovanjem po pitanju zaštite od sunca
  • 5 ili više slučajeva jakih opeklina od sunca tijekom djetinjstva i mladenačke dobi znači 80 % veći rizik od obolijevanja od raka kože
  • 50 %: broj godišnjih slučajeva melanoma, najsmrtonosnijeg oblika raka kože, porastao je za gotovo 50 % tijekom prošlog desetljeća.
  • 99 % melanoma izlječivo je ako ih se otkrije na vrijeme
  • 27 godina: Anthelios je pionir zaštite od sunca već 27 godina
  • 60.000 dermatologa u svijetu preporučili bi liniju Anthelios

Anthelios štiti kožu već 27 godina

Anthelios linija je pionir kad je riječ o zaštiti od sunca posljednjih 27 godina zahvaljujući izumu tehnologija filtriranja s ciljem pružanja najveće, najšire i najcjelovitije zaštite, čak i za najosjetljiviju kožu. Razvijena u suradnji s vodećim svjetskim dermatolozima kako bi se osigurala najveća učinkovitost čak i na razini DNK, Anthelios također razvija inovativne teksture i učinkovite formule koje su prihvatljive za kožu i sigurne za naš planet. Slijede 3 proizvoda koje obavezno morate imati!

Invisible Fluid – moć Netlock tehnologije

Iako su brojke i dalje niske, sve više ljudi svjesno je negativnih utjecaja svakodnevnog izlaganja suncu na kožu i žele upotrebljavati svakodnevnu zaštitu od sunca. Zahvaljujući tehnologiji Netlock, Anthelios Invisible Fluid kombinira vrlo visoku zaštitu od UV zračenja s teksturom koja je iznimno lagana i otporna na vodu, znoj i pijesak. Ova je formula savršena i za svakodnevnu upotrebu i za situacije kada je izloženost UV zračenju vrlo visoka i pristaje svim tipovima kože.

Anthelios Age Correct:kada se SPF susretne s anti-age njegom kože

Za žene koje žele više od sprječavanja i ispravljanja znakova starenja u jednom proizvodu Anthelios Age Correct odličan je izbor: vrlo visoka zaštita protiv UVB i UVA zračenja u kombinaciji s moćnim učinkom ispravljanja znakova starenja i tamnih mrlja (niacinamid + hijaluronska kiselina) s klinički dokazanom učinkovitošću. Najbolja korektivna njega kože su proizvodi za zaštitu od sunca.

Eco-conscious Anthelios: dobar za kožu, dobar za planet

Lansiran po prvi put prošlog ljeta u Francuskoj, novi ekološki prihvatljivi Anthelios Hidratantni losion sada je dostupan u cijelom svijetu! S prednostima najnovije tehnologije za zaštitu od sunca, u pitanju je i prva tuba te vrste koja sadrži karton. U usporedbi s prosječnom plastičnom tubom, ona predstavlja upotrebu 45 % manje plastike, što je doista prekretnica po pitanju pakiranja kozmetičkih proizvoda. Više sličnih proizvoda uskoro dolazi kao dio cilja brenda da smanji upotrebu nove plastike za 70 % do 2025. i za 100 % do 2030.

Pročitajte još i ...